رتبه 9 کنکور ریاضی سال 95:

کنکور راه درستی برای ورود به دانشگاه نیست

رتبه 9 کنکور ریاضی سال 95 گفت: به نظر من کنکور راه درستی برای ورود به دانشگاه نیست اما اکنون راه بهتری نیز برای ادامه تحصیل وجود ندارد.

محمدرضا صالحی رتبه 9 کنکور ریاضی سال 95 در گفت  و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امروز صبح از طریق یکی از دوستانم از نتیجه کنکور مطلع شدم، گفت: من تابستان گذشته مدال نقره المپیاد ریاضی کشوری را کسب و پس از آن شروع به مطالعه برای کنکور کردم.

وی ادامه داد: در روزهای مدرسه 6 ساعت و در روزهای تعطیل 12 ساعت درس می‌خواندم.

صالحی اظهار داشت: در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده و فقط در آزمون‌های آموزشی خود را محک می‌زدم، در چند مورد از آزمون ها نیز رتبه زیر 10 را کسب کردم.

رتبه 9 کنکور سراسری گفت: معدل دیپلم من 19.92 و معدل پیش‌دانشگاهی 19.32 بوده است.

وی با اشاره به رشته انتخابی و دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارد، گفت: در این مورد هنوز تصمیم قطعی نگرفتم اما در یکی از سه رشته مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار دانشگاه شریف یا بیوتکنولوژی دانشگاه تهران تحصیل می‌کنم.

صالحی با اشاره به سختی‌های سال پیش‌دانشگاهی و کنکور گفت: سال پیش دانشگاهی سال سختی بود اما با دیدن نتیجه تمام سختی‌های آن دوران فراموش شد. 

وی افزود: به نظر من کنکور راه درستی برای ورود به دانشگاه نیست اما اکنون راه بهتری نیز برای ادامه تحصیل وجود ندارد.

رتبه 9 کنکور ریاضی سال 95 با قدردانی از زحمات پدر و مادرش و اشاره به نقش آن‌ها در موفقیت خود گفت: همدلی یک خانواده و پشتوانه گرم پدر و مادر در موفقیت یک دانش‌آموز بسیار تأثیرگذار است من نیمی از فعالیت خود را مدیون پدر و مادرم هستم.

صالحی در مورد میزان تحصیلات پدر و مادرش نیز اظهار داشت: پدر من فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه تهران و مادرم کارشناس پرستاری است.

رتبه کنکور ریاضی با تشکر از کادر خوب و زحمت‌کش مدرسه خود اظهار داشت: بخشی از موفقیت‌های من به مدرسه باز می‌گردد در مدرسه ما فضای رقابتی رفاقتی خوبی بود و فشار زیادی روی دانش‌آموزان نبود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار