ليزا دوفی منع حجاب زنان مسلمان در اماکن عمومی را خواستار شد

نامزد ریاست بر حزب استقلال انگلیس، منع حجاب برای زنان مسلمان را در اماکن عمومی خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی نشریه استاندارد درباره رقابت ها برای تصدی ریاست حزب استقلال انگلیس (یوکیپ) نوشت: لیزا دوفی از نامزدهای پیشتاز برای تصدی ریاست بر حزب استقلال انگلیس، منع حجاب برای زنان مسلمان را در اماکن عمومی خواستار شد.

لیزا دوفی که بعد از دایانه جیمز در رده دوم رقابت برای جانشینی نایجل فاراژ قرار دارد منع حجاب زنان مسلمان را در اماکن عمومی همانند مراکز خرید و سیستم حمل و نقل عمومی خواستار شد.

وی در سخنرانی خود در مرکز لندن همچنین بسته شدن مدارس دینی اسلامی را خواستار شد تا اینکه دیگر تروریسم اسلامی معضل نباشد.

وی گفت مسلمانانی که در این کشور متولد شدند مثل من انگلیسی هستند. اما می خواهم که آنها مثل من، حس انگلیسی بودن داشته باشند.

لیزا دوفی افزود: فکر می کنم در شبکه های حمل و نقل عمومی ، ساختمان های عمومی، بانک ها، فروشگاهها و مراکز خرید، از مردم خواسته می شود که سویشرت های کلاه دار خود را در بیاورند یا اینکه از موتورسوارها خواسته می شود تا کلاه خود را دراین اماکن بردارند، از این رو معقول است که انتظار داشته باشیم تا چهره ی همه افراد دیده شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره شباهت اظهارات او و دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت منظور او انگشت نما کردن و تبعیض ضد افراد خاصی نیست.

وی افزود: فکر نمی کنم که من با دونالد ترامپ قابل مقایسه باشم. من با او خیلی تفاوت دارم. من می خواهم اطمینان حاصل کنم که ما جامعه ای داریم که در آن همه از فرصت های برابر برخوردار هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
سگ زرد برادر شغاله
آخرین اخبار