هولدینگ آلفابت مجوز آزمایش پهپاد‌های+تصاویر

آلفابت مجوز آزمایش پهپادهای خود را در خاک آمریکا گرفت.

به گزارش دریچه فناوری فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان: اداره‌ی هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) تا کنون در خصوص تست پهپاد‌ها در این کشور بسیار محتاط بوده است، اما به نظر می‌رسد که این روند در حال تغییر است. به گفته‌ی کاخ سفید، FAA برای شرکت X که همانند گوگل، زیرمجموعه‌ی هولدینگ آلفابت است، مجوز آزمایش سرویس حمل بار پروژه‌ی Wing را در ارتفاع‌های زیر ۴۰۰ پا و در ۶ سایت تایید شده، صادر کرده است. این پروازها بخشی از کوشش‌های جدید بنیاد ملی علوم آمریکا خواهد بود، این بنیاد در حال صرف بیش از ۳۵ میلیون دلار بر روی پژوهش‌های مرتبط با هواپیماهای بدون سرنشین (UAV) و آزمایش‌هایی در طول ۵ سال آینده است.

هولدینگ آلفابت مجوز آزمایش پهپاد‌های

آلفابت قادر خواهد بود تا پهپادهای خود را به همراه محموله و در مناطقی فراتر از سایت‌های تایید شده نیز تست کند، لازم به ذکر است که این مورد نیز اکیدا بر خلاف مقرارت FAA است. همچنین به گفته‌ی مقامات فدرال آمریکا، این هولدینگ یک راهکار مدیریت حریم هوایی با رابط باز برای عملیات امن در ارتفاعات پایین، توسعه خواهد داد.

هولدینگ آلفابت مجوز آزمایش پهپاد‌های

هوئرتا، یکی از مدیران FAA، عملیات نجات و سمپاشی هوایی محصولات کشاورزی را دو مورد مهم از زمینه‌هایی می‌داند که در آن، پهپادها می‌توانند جایگزین هواپیماهای سرنشین‌دار شوند.


هولدینگ آلفابت مجوز آزمایش پهپاد‌های

مطالعات دیگری نیز در زمینه‌هایی مانند امنیت در آتش‌سوزی‌های پرخسارت، مسابقات پهپاد، تحویل دارو در مناطق صعب‌العبور و اطلاعات عمومی در خصوص پهپادها انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پهپادهای ، امریکا ، الفایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار