لرستان؛

افشای راز کلاهبرداری 80 میلیاردی در خرم اباد

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبرداران و کشف 11 قطعه دلار و فاش شدن راز کلاهبرداری 80 میلیاردی در خرم آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ علی احمدی تبار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با همدستی یک نفر در زمینه خرید و فروش دلار و ارز و... ، با توسل به شیوه های متقلبانه ، بلافاصله رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی لرستان، قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی پس از احراز صحت موضوع ، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در منزلش دستگیر کردند.
جانشین انتظامی لرستان ، اظهار داشت: در بازرسی از منزل متهم ، 11 قطعه اسکناس یکصد دلاری و مقدار تقریبی یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر در این راستا دستگیر شدند.
احمدی تبار بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ، متهمان دارای چند فقره پرونده مفتوح در شهرستان های کرج و بم به اتهام کلاهبرداری ، تحت عنوان خرید و فروش دلار و محموله خرما می باشند .
وی با بیان این که متهمان دستگیر شده تحت تعقیب مراجع قضائی ، در مجموع بالغ بر 80 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده اند افزود : افراد خاطی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
انتهای پیام /ا
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار