روایت بهداد سلیمی از همسفری‌اش با داعش +اینستاپست

بهداد سلیمی ملی‌پوش فوق‌سنگین تیم وزنه‌برداری ایران در صفحه اینستاگرام خود از همسفری‌اش با داعش گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد امروز تعدادی از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری ایران از جمله بهداد سلیمی عازم ریو شدند. همزمان با اعزام این گروه از ورزشکاران، صبح امروز در شبکه های مجازی خبری مبنی بر دستگیری اعضای داعش در هواپیمای آنها با عناوین و محتوایی متفاوت منتشر شد.

بهداد سلیمی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تایید کرد و از همسفری با اعضای داعش گفت.

وی در پست خود نوشت: "اينم از هواپيمای ما با حضور داعشي‌ها.

دو همسفر بهداد داعشي بودند/ پليس برزيل مظنونين را دستگير كرد پروازی كه گروه سوم تيم ملی وزنه برداری را به سائو رساند دو ميهمان ويژه داشت که به محض فرود در فرودگاه طی ١ عمليات پليسي و امنيتی دستگير و بازداشت شدند. دو فرد مشكوک به عضويت در گروه داعش دقايقی پس از فرود پرواز حامل تيم ملی وزنه برداری كشورمان با حضور پليس امنيت و نيروهای گارد ويژه پليس دستگير و بازداشت شدند. بهداد سليمی كه هم اينک در فرودگاه سائو حضور دارد در اين خصوص گفت: به محض اينكه درهای هواپيما باز شد تعداد زيادی نيروي امنيتی و ويژه وارد هواپيما شدند و دو فرد مشكوک به عضويت در گروه داعش را دستگير كردند. وي ادامه داد: هر در نفر با شكل و شمايل اعضای اين گروه (ريش های بلند و دشداشه) در پرواز حضور داشتند كه پليس به هر دو دستبند زد و منتقلشان كرد. سليمی با تشريح لحظات دلهره آوری كه هنوز ادامه دارد اظهار داشت: همه ترسيده بودند، هر آن منتظر بوديم صدای انفجاری بلند شود و هواپيما منفجر شود. خيلی وضع بدی بود كه خدا رو شكر به خير گذشت".


روایت بهداد سلیمی از همسفری با داعش + اینستاپست


*داعشی ها همسفر بهداد سلیمی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۳:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
واقعا نظرات هیچ کدومتون مفید نبود . چی دارین نظر میدین . هر چی به ذهنتون میرسه مینویسید . کاملا نظرات بی سر و ته و غیر مفید یکی از گوسفند حرف میزنه اون یکی داره به یه کشور دیگه بد و بی راه میگه انگار خودمون گل و بلبلیم . یکی میگه ریشو بلند نکن دلیلی هم نداره این حرفش . یکی میگه بهداد ترسو هستی که پا نشدی خودت دستگیرشون کنی . کلا خسته نباشید .همون بهتر صبر کنید خارجی ها فناوری جدید اختراع کنن مصرف کننده باشید . به جای این حرف ها پاشید برید برای مملکتمون ایران مفید باشیم . این کنایه به خودمم هست ها فکر نکنید من خیلی خوبم . ولی دلیل بر ندیدن حقایق نمیشه کاستی های خودم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
با اون قیافت ترسیدی؟؟؟؟!!!!من اون هیکلو داشتم میپیچیدمشون تو نون میخوردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
درود بر بهداد و کاروان امام رضا(ع).......بهداد جون میرفتی جلو ریششون را به هم گره میزدی و هر دوشون رو به دوش میزدی و میانداختی پایین.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
جالب اینه که این افراد از طریق کشورهای عربی مثل امارات ازادانه به همه دنیا میرن و معلومه که با این کشورهای کثیف دستشون تو یه کاسه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
بهدادخداراشکرکه سالم رسیدی امدی ایران یک گوسفند قربانی کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
ریش در حد متعارف بزارین مجبورین بلند باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
ایشالا طلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
خدا نکنه ما طلا می خوایم ایشالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
هر کس ریش دارد داعش نیست
Saudi Arabia
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
با این هیکلت ترسیدی؟
آخرین اخبار