ابلاغ دستورالعمل فوق برنامه برای مدارس غیردولتی

مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش وپرورش از ابلاغ و تدوین دستورالعمل فوق برنامه غیر درسی مدارس ومراکز غیر دولتی درآینده ای نزدیک به استان‌های سراسر کشور خبر داد.

مجتبی زینی وند مدیرکل سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش وپرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،درخصوص برنامه های جدید این سازمان برای ارتقای علمی دانش آموزان گفت:دستورالعملی برای برنامه های فوق برنامه دانش آموزان به زودی ابلاغ می شود.

وی  با اشاره به  نقش تاثیرگذار فعالیت‌های فوق برنامه دربهبود توانمندیهای دانش آموزان، گفت: این برنامه ها با توجه به قانون مدارس غیر دولتی و پس از ساعات برنامه هفتگی و به شکل اختیاری انجام می شود.

زینی وند با اعلام اینکه شهریه فوق برنامه غیر درسی نباید بیش از 20 درصد شهریه مصوب همان مدرسه باشد،بیان کرد: شهریه این فعالیت‌ها از اولیاء اخذ نشده و باید با مجوز اداره آموزش وپرورش منطقه باشد.

مدیرکل  سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در خصوص نتایج اجلاس روسای آموزش و پرورش و تاثیر آن در روند فعالیت های آموزشی و پرورشی اظهارکرد: این گردهمایی فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات بین صف و ستاد در این وزارتخانه بوده که امیدواریم مدیران از این فرصت در جهت رفع مشکلات مدارس غیر دولتی استفاده کنند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.