سیستان وبلوچستان

سواحل مکران فرصت خوبی برای جذب گردشگران خارجی وداخلی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار گفت: بنادر صیادی سواحل مکران فرصت خوبی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی هستند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حامدعلی مبارکی در دیدار با مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: منطقه آزاد چابهار با نگاه بلند توسعه ای و همکاری و همراهی خوب اعضای هیات مدیره همواره سعی در کمک به مناطق همجوار و ایجاد اشتغال داشته است.

وی ادامه داد:منطقه آزاد برای لایروبی، توسعه و تجهیز بنادر صیادی و گردشگری کنارک و تیس 200 میلیارد ریال هزینه می کند.

وی تصریح کرد: بنادر چابهار و کنارک با توجه به کاربردها و جاذبه های فراوان صید و صیادی و گردشگری باید برای زیباسازی، ایجاد امکانات رفاهی، پذیرایی و اقامتی آنها اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: 7 بندر صیادی و 4 جایگاه تخلیه صید در چابهار و کنارک از حدود 20 سال قبل احداث شده اند که همگی آنها نیاز جدی به لایروبی، توسعه و تجهیز دارند.

مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان نیز از حسن توجه مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و توجه ویژه به رونق صیدوصیادی و شیلات قدردانی کرد و گفت: با نگاه بلند و همکاری دستگاهها می توان موفقیت لازم را بدست آورد.

هدایت الله میرمرادزهی افزود: صیادان چابهار و کنارک که کار خدماتی انجام می دهند سوخت را گرانتر از خودروهای سواری خرید می کنند و این قابل قبول نیست و هیچ توجیهی ندارد.

وی ادامه داد: نبود جایگاه سوخت در بنادر ماهیگیری صیادان را با مشکلات جدی رو به رو کرده است و برخی مواقع با مشکلات و محدودیت هایی مواجه هستند.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار