گرمسار؛

فاز اول پروژه استادیوم 5 هزار نفری در گرمسارافتتاح می شود

فاز اول پروژه استادیوم که شامل زمین چمن و رختکن ها و پیست دو میدانی است تا نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد.

فاز اول پروژه استادیوم 5 هزار نفری در گرمسارافتتاح می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: پروژه ورزشی استادیوم 5 هزار نفری گرمسار که در منطقه حاجی آباد و از پروژه مصوب دولت گذشته می باشد فاز اول که شامل زمین چمن و رختکن ها و پیست دو میدانی است تا نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد.
مهدی نیکدل افزود: شهرستان گرمسار بیش از 3 هزار بیمه شده ورزشی در قالب 32 هیئت ورزشی دارا می باشد که با توجه به فعالیت های ورزشی تعداد رسمی ورزشکاران گرمساری دوبرابر این رقم است که اجباری نبودن حوزه بیمه ورزشی این اختلاف آماری را ایجاد کرده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار در ادامه از میزبانی 3 مسابقه کشوری گرمسار در ماه شهریور ماه خبر داد و افزود: مسابقات منطقه رشته بسکتبال و قهرمانی دارت، ووشو از میزبانی های ورزشی تابستان سال جاری می باشد.
نیکدل در ادامه به فعالیت بیش از 25 باشگاه ورزشی خصوصی در قابل بانوان و آقایان اشاره کردوتصریح کرد: در حوزه سرانه فضای ورزشی طبق برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشی به حدود 1متر برسد که تابه این لحظه این رقم در گرمسار 0/82 است.
 رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار از برگزاری  همایش اقوام  کشور بعد از ایام محرم و صفر به میزبانی گرمسار خبر دادو گفت:  اجرای برنامه های ورزشی در قالب  طوایف مختلف  منطقه از جمله برنامه هایی در راستای گسترش فرهنگ ورزشی در روستاها است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.