مهاباد؛

نکوداشت توفیقات و عوامل موفق صدا و سیمای مرکز مهابادوفعالان عرصه رسانه

به منظور تکریم مقام خبرنگار ، از فعالان عرصه رسانه ای و خبرنگاران برگزیده شهرستان مهاباد در مراسمی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در این مراسم فرمانداری ، نیروی انتظامی، تیپ 364 شهید نصیرزاده و شرکت نفت ، از خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان مهاباد با اهدای لوح قدردانی کردند.

در این مراسم کتانی معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد ، خبرنگاران را پرچمداران عدالت خواهی و مردمداری عنوان کرد و گفت : اعتبار رسانه ملی و توفیقات مهم این رسانه تاثیرگذار، موفقیت چشمگیری را هم نصیب شهرستان مهاباد و منطقه کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد هم گفت : وجود 5/76 درصد مخاطب ، رکوردی بی سابقه برای مرکز مهاباد است که توانسته این مرکز را در رتبه اول مراکز استانها قرار دهد.

قوی بنیه افزود : تولید سالانه بیش از دویست ساعت برنامه برای شبکه جهانی سحر ، کسب رتبه دوم در شاخص های 9 گانه در بین مراکز سیمای استانها در شش ماهه دوم سال 94 و کسب جایزه از جشنواره های بین المللی رشد و فیلم کوتاه تهران در سیمای مرکز مهاباد ، کسب رتبه اول کشوری در بین رادیو های استانی در ارزیابی برنامه ها در سال نود و چهار و کسب رتبه سوم کشوری در سه ماهه اول سال نود و پنج در همه شاخص های ارزیابی در واحد صدای مرکز مهاباد و ارتقاء بیست و چهار پله ای رتبه خبر در بین مراکز استانها و رشد هفت برابری تولید گزارشهای برتر خبری در یک سال گذشته از جمله توفیقات و دستاوردهای صدا و سیمای مرکز مهاباد به شمار می روند.

وی افزود : نصب دو فرستنده و اتوماسیون تولید و پخش سیما توسط واحد فنی ، کسب رتبه سوم سایت مرکز مهاباد در شش ماهه دوم سال نود و چهار و افزایش دو برابری تعهدات موسیقی مرکز مهاباد از دیگر موفقیت های صدا و سیمای مرکز مهاباد است.

در این مراسم ، معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد از مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد تجلیل کرد.

قدردانی از عوامل موفق مرکز مهاباد از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.