محرومیت مردم پاکدشت از سی تی اسکن و ام آرای

رییس بیمارستان زعیم پاکدشت از نبود دستگاه سی تی اسکن و ام .آر. آی در این شهرستان خبر داد.

مهدی مجیدی رییس بیمارستان زعیم پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با بیان اینکه شهرستان پاکدشت جمعیتی حدود 400 تا 500 هزار نفر دارد گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان در راه مواصلاتی قرار گرفته است میزان آمار مراجعه بیماران تصادفی بالا است که نبود  دستگاه سی تی اسکن و ام. آر. آی مشکلات زیادی را برای بیماران به‌وجود آورده است.

وی ادامه داد: نکته مهم‌تر اینکه در این شهرستان اصلاً این دستگاه‌ها وجود ندارد بنابراین امیدواریم که مسئولین دانشگاه تمهیداتی برای خرید این 2 دستگاه حیاتی بیاندیشند.
 
 رییس بیمارستان زعیم پاکدشت تصریح کرد: سال گذشته اورژانس جدید این بیمارستان با کمک خیرین و با تجهیزات کامل با 13 تخت راه‌اندازی شد. بلوک زایمان نیز توسعه پیدا کرده و 3 تخت استاندارد زایمان طبیعی با تمام تجهیزات کامل در این بلوک قرار گرفته است.
 
مجیدی از نبود بخش چشم‌پزشکی در بخش دولتی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: با کمک خیرین بخش چشم‌پزشکی در این بیمارستان در حال راه‌اندازی است که تجهیزات این بخش با کمک خیرین تأمین شده است و تلاش می‌کنیم که تا شهریور ماه این بخش به بهره‌برداری برسد.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار