دادگر:هدفمان ترویج توسعه پهلوانی در کشور است

سرپرست فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور گفت: تلاش می کنیم در آینده ای نه چندان دور این رشته را در تمام کشور گسترش دهیم.

دادگر:هدفمان ترویج توسعه پهلوانی در کشور استعلی دادگر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارکرد: خبرنگاران اصحاب رسانه می توانند نقش اساسی در تربیت پهلوانان و ترویج رشته پهلوانی داشته باشند.

وی در خصوص عملکرد 6 ماه فدراسیون پهلوانی و زور خانه ای کشور گفت: در این شش ماهی که سمت سرپرستی فدراسیون زور خانه ای بر عهده من است برنامه های مختلفی را در سراسر استان های کشور برگزار کرده ایم تا باعث ترویج و توسعه این رشته در سراسر کشور شویم.

سرپرست فدراسیون زورخانه ای افزود: ابتدا تیم ملی پهلوانی کشورمان برای اجرای حرکت نمایشی و افتتاح مقرر کنفدراسیون آسیا عازم شهر بوسان در کره جنوبی شد و در آنجا برنامه بسیار زیبایی را در کنار استادیوم معروف این شهر و با حضور تماشاگران متعدد برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: دیروز مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای را با حضور معاون وزیر برگزار کردیم که سعید مرادی، محمدی و علی رضا زندی عهده دار سمت های جدید در فدراسیون شدند.

سرپرست فدراسیون پهلوانی گفت: تاکنون برنامه های متعددی را در سراسر استان های کشور اعم از اصفهان، کرج، رباط کریم و کرمانشاه که با استقبال بیش از 1000 هزار شرکت کننده همراه بود برای رشد این رشته در کشور تدارک دیده ایم.

دادگر در پایان یاد آورشد: مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی و زورخانه ای را در شهر سنندج با حضور شش کشور که در نوع خود یک حرکت رو به جلو بود را برگزار کردیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار