اهواز؛

نیازمندی کانون‌های مساجد، به بودجه و مدیریت برنامه

مدیر کانون مسجد شیخ صدوق(ره) بهبهان اظهار کرد: بودجه، برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌های کانون‌های مساجد باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر کانون مسجد شیخ صدوق(ره) بهبهان با اشاره به برنامه‌های این کانون فرهنگی ـ هنری گفت: جلسات فرهنگی این مسجد در طول هفته در قالب حلقه‌های معرفتی با حضور جوانان و نوجوانان تشکیل می‌شود.

محسن درفشان، در خصوص برنامه‌های قرآنی در این کانون افزود: متأسفانه امکانات لازمی همچون نرم‌افزار و سیستم صوتی جهت تشکیل کلاس‌های تخصصی قرآن در اختیار نیست. این موضوع سبب شده است، به اجرای طرح تلاوت نور؛ قرائت روزانه یک صفحه قرآن اکتفا شود.

درفشان با تصریح به عدم تخصیص بودجه کافی به کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، اظهار کرد: اعضای کانون به فعالیت‌های فرهنگی علاقه‌مند هستند اما وقتی بودجه کافی در اختیار نباشد، استمرار و تداوم فعالیت‌ها میسر نیست.

این فعال فرهنگی ادامه داد: اعضای کانون تا حدی می‌توانند به لحاظ مالی برنامه‌ها را پیش ببرند اما بودجه، برنامه‌ریزی و مدیریت برنامه‌های کانون‌های مساجد باید ساماندهی شود. اگر بدانیم در طول سال بودجه کافی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در اختیار داریم، زمینه لازم برای برنامه ریزی فعالیت‌های تمام سال فراهم می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.