دختر بزرگ اوباما ماری‌جوآنا مصرف می‌کند!+ عکس

انتشار ویدئویی که مالیا را مشغول کشیدن ماری‌جوآنا نشان می‌دهد، در شبکه‌های اجتماعی سرو‌صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، به تازگی انتشار ویدیویی که در آن به نظر می‌رسد دختر باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در حال مصرف ماری‌جوآناست، جنجال زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرده است.
 
دختر بزرگ اوباما ماری‌جوآنا مصرف می‌کند!+ عکس

پس از انتشار این ویدیو، شمار زیادی از کاربران اینترنت به انتشار تصاویر فرزندان رؤسای‌جمهور دیگر و نیز فرزندان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا اقدام کردند تا رفتار و اقدامات آنها را نشان دهند.

برخی دیگر از کاربران تاکید کردند که دختر اوباما نباید ماری‌جوآنا مصرف کند؛ زیرا با توجه به ادعای پدرش در خصوص مبارزه با مواد مخدر، این اقدام اهانتی بزرگ به مردم آمریکا به شمار می رود. برخی دیگر از کاربران نیز با «مالیا» ابراز همدردی کردند و خشم خود را در قبال انتشار این ویدیو نشان دادند.

«بروس رونیر،» فرماندار شهر الینوی آمریکا، قانونی را به امضا رسانده که مجازات کیفری برای افراد را - در صورت داشتن 10 گرم حشیش یا کمتر- حذف می کند. این بدان معنا است که مالیا کار غیر قانونی انجام نداده است؛ اما نمی‌دانیم اوباما که خود اعتراف کرده بود در جوانی سیگار می‌کشیده است، دخترش را توبیخ خواهد کرد یا نه.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
بیان این مطالب و با خبر کردن مردم از اخبار دنیا خوب هستند اما در کنارشون گزارش هایی از وضعیت بیکاری ، گرانی ، تورم و ... در کشور نیز ارائه دهید و از لطفا گول زدن مردم نیز بپرهیزید .
Iraq
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خب؟؟/
بهتر نیست دست از سر اینا برداریم و به وضع کشور خودمون برسیم؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
والا ، تورم و رکود باهم داریم کسی نیست خبر بزاره
آخرین اخبار