موج گرانی در راه است/ ماراتن افزایش قیمت کالاهای اساسی + جدول

این روزها با توجه به اینکه مسئولان از ثبات قیمت ها خبر می‌دهند اما رصد ما از بازار حاکی از گرانی است و پیش بینی می‌شود این روند ادامه داشته باشد.

آرامش اقلام پرمصرف قبل از طوفان
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها با زمزمه افزایش قیمت ها، کارمندان و حقوق بگیران دست به چرتکه شدند تا دخل و خرجشان را با هم جور کنند چرا که افزایش نجومی قیمت ها انگار تمامی ندارد.

بر این اساس ،درحالیکه مسئولان برای حفظ آرامش بازار از ثبات قیمتها خبر می دهند اما بازار حرف دیگری برای گفتن دارد به گونه ای که افزایش نجومی اقلام اساسی مورد نیاز ،طی ماه های اخیر و پیش بینی ادامه این روند زندگی را برمردم سخت کرده است.

گزارشات میدانی خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حاکی از آن است که در میان کاروان گرانی قیمت ها تنها لبنیات است که هیچ گونه تغییر قیمتی را تجربه نکرده و سایر اقلام پرمصرف و ضروری اعم از گوشت، مرغ، تخم مرغ ، شکر و برخی انواع میوه به نسبت هفته گذشته افزایش قیمت در بازار را تجربه کرده است. 

عظیم حجت مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به خرید قیمت مرغ اظهار داشت: در حال حاضر نرخ  متوسط هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 100 تومان و آماده برای طبخ مرز 7 هزار و 300 الی 7 هزار و 700 تومان متغیر است.

وی با اشاره به دلایل نرخ های متفاوت مرغ در سطح شهر گفت: قیمت مرغ براساس سر قفلی مغازه ها و هزینه های فروشگاه ها متفاوت است و  باید گفت که در برخی استان ها قیمت تمام شده با مرغ زنده همخوانی نداشته و  ادامه این روند چالش مرغداران را به همراه دارد.

حجت ادامه داد: عواملی از قبیل نرخ بالای جوجه یکروزه،ذرت و دیگر نهاده های تولید موجب شده که هزینه تمام شده مرغ به بالای 5 هزار تومان برسد.

وی با اشاره به تاثیر عرضه مرغ منجمد در قیمتهای فعلی بیان کرد: میزان تولید نسبت به ماه های گذشته افزایش نداشته است ، از این رو عرضه مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی تا حدودی بر کاهش قیمت ها تاثیر گذار بوده که همواره تقاضا داریم مرغ منجمد در استان هایی که نرخ مرغ زنده کمتر از 5 هزار تومان است، عرضه نشود.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی تصریح کرد: حجم تولید به نسبت ماه های گذشته افزایش خاصی نداشته است، از این رو پیش بینی می شود طی روزهای آتی تفاوت قیمت چندانی در بازار ایجاد نشود، ضمن آنکه نرخ مرغ زنده حدود 5 هزار و 200 الی 5 هزار و 300 و آماده به طبخ 7 هزار و 500 تومانی منطقی است.

 تخم مرغ 10 هزار تومانی گران نیست

رضا ترکاشوند مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دلایل گرانی تخم مرغ اظهار داشت: در حال حاضر نرخ پایه برای هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 3 هزار و 700 و حداکثر 4هزار تومان است . این درحالیست که قیمت تمام شده آن کمتر از 4 هزار و 300 تومان نیست.

وی  افزود: متوسط قیمت هر کیلو محصول در 4 ماهه ابتدای سال حدود 3 هزار تومان بوده که این امر بیانگر زیان حداقل هزار تومانی مرغداران است.

ترکاشوند با اشاره به پیش بینی قیمت در روزهای آتی عنوان کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری تقاضا نسبت به عرضه و تولید کمتر است که در نتیجه این امر منجر به کاهش قیمت می شود اما در شرایط فعلی انتظار داریم که با افزایش تقاضا ، قیمت به تعادل برسد.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن با اشاره به تاثیر افزایش قیمت نهاده ذرت در بازار بیان کرد: افزایش نهاده های ذرت تنها روی قیمت تمام شده محصول اثر گذار است و بر نوسانات بازار تاثیری ندارد چرا که قیمت ها تابع عرضه و تقاضا است.

 روند گرانی گوشت ادامه دارد

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در دو ماه گذشته تا کنون، نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی با توجه به خروج دام و کمبود آن در داخل 4 هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلو شقه بدون دنبه 29 الی 30 هزار تومان به مغازه دار و 33 الی 34 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

ملکی با اشاره به پیش بینی قیمت در روزهای آتی بیان کرد: با ادامه این روند از اوایل هفته، قیمت گوشت افزایش می یابد.

 نوسان  قیمت شکر تا کی ادامه دارد؟

قاسمعلی حسنی عضو اتحادیه موادغذایی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: با توجه به گرمای فصل تابستان و کاهش مصرف حبوبات، قیمت انواع حبوبات تا 15 آبان ماه تغییری نخواهند داشت.

وی در خصوص قیمت شکر گفت: عرضه شکر در بورس و واردات و توزیع 50 هزار تن شکر ،تا کنون تاثیری در روند قیمت ها در بازار نداشته به طوریکه هم اکنون هر کیلو شکر با قیمت 3 هزار و 500 تومان در عمده فروشی ها به فروش می رسد.

حسنی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو برنج نو مازندران با قیمت 8 هزار تومان و قیمت پایه برنج کهنه 7 هزار و 500 الی 11 هزار و 500 تومان است که پیش بینی می شود با رسیدن انواع محصولات کشاورزی طی دو ماه آینده قیمت ها به ثبات برسد. 

عضو اتحادیه مواد غذایی در خصوص افزایش قیمت روغن بیان کرد: از اوایل هفته گذشته قیمت روغن نباتی با افزایش 9 درصدی در بازار مواجه شده است ، البته به گفته دبیر انجمن روغن این امر به دلیل افزایش هزینه های تولید باید از خرداد ماه اتفاق می افتاد.

وی تصریح کرد: طی 10 روز گذشته قیمت انواع مواد شوینده در بازار 15 درصد گران شده است.

 هندوانه گران شد

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طی چند روز گذشته نرخ هر کیلو هندوانه 200 تومان و گیلاس دو هزار تومان افزایش یافته ، سایر میوه ها تغییر چندانی در بازار نداشته است.

وی در خصوص قیمت انواع سبزی گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو سبزی خوردن هزار و 200 الی هزار و 500 تومان و سبزی جور ( آش،پلو، کوکو) 800 تا هزارو صد تومان به فروش می‌رسد.

  

کالا

قیمت( کیلو)

تغییرات ( 10 روز گذشته)

مرغ

7 هزار و 300 تومان

افزایش هزار و 100 تومان

ران مرغ بدون پوست و چربی

10 هزار و 600 تومان

افزایش هزار و 300 تومانی

سینه مرغ بدون چربی

11 هزار و 950 تومان

افزایش هزار تومانی

گوشت گوساله قلوه گاه

23 هزار و 400 تومان

افزایش هزار و 300 تومانی

گوشت گوسفندی ماهیچه

39 هزار و 500 تومان

کاهش 3 هزار و 300 تومان

گوشت گوسفندی راسته با استخوان

31 هزار تومان

افزایش 2 هزار تومانی

گوشت گوساله راسته

35هزار تومان

کاهش 2 هزار و 400 تومان

تخم مرغ( عددی)

350 تومان

افزایش 50 تومانی

تخم مرغ ( شانه ای)

10 هزار و 500 تومان

افزایش هزار و 500 تومانی

قند( کارتنی)

21 هزار تومان

افزایش 2 هزار تومانی

شکر

4 هزار و 700 تومان

افزایش 2 هزار تومانی

لوبیاچیتی

10 هزار تومان

افزایش هزار تومانی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اقتصادی ، مرغ ، جوجه ، شکر ، گوشت ، تخم مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Nnnn
۲۳:۲۶ ۲۶ تير ۱۳۹۹
اخه گرونی هم تا کی والا خدارو خوش نمیاد یعنی چی که اهن ۱۴ یه روزه یه تومن و خورده ای گرون تر بشه بخدا این مردمم حق زندگی دارن مسولین کم از مردم بدزدین الان دیه جیباتون گشاد شده پر هم نمیشه ایشالله از پای بچه و خانوادش در بیاد اون مسئولی که به مردم خیانت نمیکنه ایشالله روی خوشیوو نبینین از مردم فقیر بیجاره خبر ندارن گشنگی نکشیدن که بدونن چیه همیشه به فکر پر کردن جیب خودشون و اقازاده ها بودن اونم با حق مردم و پول حق اناس خدا تو کمرتون بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
ديگه موج برا چيشه الان که تو گرداب گروني هستيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
خداجای حق نشسته وخودش بالاترین قدرته خدایا لعنت برقوم ظالمین خودت وضعیت اقتصادی هممون رودرست کن آمین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
مشکل ما خودمون هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
دارم از بی پولی گریه میکنم کسی باورش میشه کسی تو این دنیا درک میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
توروخدا باشگاه خبرنگاران خبری هم ازمنه بدبخته هموفیلی که دوتا بچه دارم،نه شغلی دارم،نه درامدی دارم،زانوهام باید تعویض مفصل بشن دوتا مچه پام باید خشک بشن،هر روز یجام خونریزی میکنه،یه خبر بده یا حرفامو به یه مسعول برسونه،من حتی نمیدونم چطور با رهبر گرامی وبزرگوارمون ارتباط برقرار کنم که از اقا تقاضای کمک برای عمل پاهام کنم،لاعقل شما خبرنگاران جوان که بزرگواری میکنید وبه فکر مردم هستین حرفای منه بدبختو به اقا برسونید،،یونس یوسفی ،استان چهارمحال بختیاری ،شهرستان کوهرنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
بخدا گوشت بره ۵۴تمن،گوشت گوساله ۶۴نمن،مرغ ۱۰هزارتمن،شکر ۵هزارتمن،گوجه ۵تمن،سبزی ۵تمن،روغن جامد ۴۰تمنه،رب گوجه ۱۶هزارتمنه،پیشه ما بخدا ۴۰روزه. ربه گوجه نخریدم،فقط قیمت تمام خوراکی ها رو میگیرم که شاید روزی ارزون بشه بتونم بخرم،من یه بیمار هموفیلیم که دوتا بچه دارم بی کار هم هستم همش هم باید دنبال فاکتور ودارو بدوم،،ازمن بدبختر نیست،۵۰ملیون میخوام دوتا زانوم عمل کنم،حتی دوتا مچه پاهام هم باید قفل کنم تا دردشون کم بسه بنظرتون من راهی جز خودکشی دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
توروخدا قیمت هارو درست کن دیگ توان نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
لعنت به گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
بقران بدبخت شدیم.ماکه قشرکارگرهستیم چیکارکنیم.نابودشدیم رفت
Iran (Islamic Republic of)
بارانا
۱۱:۲۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام والا تواین اوضاع ک نه دعا کارسازه نه مملکت درست میشه بایدبشینیم یه گوشه فقط طلب مرگ کنیم از خدا چون از قرار معلوم ازاین بدترم خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۹:۳۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
باور کنین منکه دیگه به مرگ فکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
طور خدا یک کاری کنید خسته شدیم با این گرونی ها تا کی این وضع ادامه داره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
خیلی خوبه همین طور همه چیز گرون بشه تا حسرت خوردن یه بستنی هم رو دلمون بمونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
براتون متاسفیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
خاهشن به فکر مردم طبقات پایینی هم باشین با این گرونی روز به روز واقعا سخت ترم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
خاهشن به فکر مردم طبقات پایینی هم باشین با این گرونی روز به روز واقعا سخت ترم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
خاهشن به فکر مردم طبقات پایینی هم باشین با این گرونی روز به روز واقعا سخت ترم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۷
مردمی که در طول تاریخ مظلوم بودند باز مورد ستم گرانی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
چرا باید ه روز همه چیز گرون و گرونتر شه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۲:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
مقصر دولت نیست..مقصر خود ما هستیم که میخریم.هرچی گرون میشه مردم بیشتر میخرن.خب نخرید.وقتی مثلا یه ماشین قیمتش گرون شد.وقتی همه نخرن .خب میاد پایین قیمتش.اما تو ایران تا یه چیز گرون میشه همه میریزن سرش.بیشتر میخرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
اگر نخریم چیکار کنیم گرسنه باشین زن بچمون .با بدبختی سیر میشیم .....فک میکنین ایراد اینه که نخریم ؟راه حل اینه ایا؟معلومه که نه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
چرا به فکر کسی نیستید شما حقوقتون ماهی خدا تومنه ما چی بگیم که باید صبح بریم بازار میوه گندیده بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
چرا کسی به داد مردم نمیرسه باید چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام تورو خدا یکی به داد ماها برسه با این گرونی ما چیکار کنیم مستاجرم کرایه خونه میدم خرج بچه حقوقمون کم خوب اگه گرونی میشه حداقل حقوقارو زیاد کنید ده سال یارانه همون 45 تومنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
وایلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
خدا بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ما عادت کردیم با گرانی ولی دیگه از زنده بودن خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ تير ۱۳۹۷
ای داد وبیداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۷
تو رو خدا یه کاری بکنید...چرا همه چی ۱۰۰برابر شده؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۷
الان که گرونی خیلی زیاد شده؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۰۱:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
واقعا ماراتن افزایش قیمت سال 97 خیلی زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
متاسفانه در این چند سال حقوقها اصلا تغییر نکرده ولی کالاها لحظه ای گرون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
با این حقوقای خوب که می دن اشکالی نداره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
مگه داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
بشه اصلاگرون نیست من که بایارانه ام دارم بهترین غذاهارو میخورم تازه یه خونه هم توبهترین نقطه ایران بااین یارانه جدیده که چهارروزدیگه میدن میخرم یه شاسی بلندهم ماه بعدش من که توپ توپم با۴۵تومنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
باز هم مسئولين ادعاي تورم تك رقمي را دارند ؟ واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
مایحتاج۳۶۵روزاینده راباتوجه به تاریخ انقضابایدیکجاخریدازعمده فروشی واسه خانواده چهارنفره چقدربایدخرج گوشت،نخودلوبیا،پودرشوینده،شامپو،روغن مایع،اردگندم واسه کوکووکتلت،ماکارونی،بسته اینترنتی رایتل یکساله،پوشک واسه یکسال،شیرخشک که بااب قاطی میکنیم واسه یکسال،وغیره بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
اگه خواستن گرون کنن، همگی با هم خودکشی می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
سلام،مگه این موج از ۳سال پیش کم شده که دوباره درراه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
عزیزان مسئولین لطفا بنده را راهنمایی کنند که این برجام که قرار بود تورم مهار کنه ،کشاورزی رونق بده ، چرخ صنعت بچرخونه دقیقا الان کجاست ؟؟
برجامم کجایی ؟ دقیقا کجایی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
واقعا بیگ لایک ...خسته نباشید دلاور مردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
در جواب هموطن گرامی-با گوشت مرغ و حتی با سویا هم میشه قورمه سبزی و قیمه طبخ کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
حتما مسئولین امر هم مثل شما فکر میکنند که این آشفته بازار درست شده...اینم شد جواب؟؟؟؟؟ وضع مملکت و درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
روحانی مچکریم!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
احسنت به تورم تک رقمی
United States of America
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
رحم کنید .تو را خدا .وضعیت بد جوری خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خداوندا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
والا کی موج گرانی در راه نبوده؟؟؟درواقع همیشه بوده ...همیشه هم هست ...کی به فکر ماست...بمیرم برا کسایی ک شرمنده خانوادشون میشن بخاطر بی لیاقتی و بی کفایتی برخی مسولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خودشون حقوق های نجومی می گیرند و برای دیگر مردم هم کسی ککش نمی گزه شاید هم خودشون نیز از قبل افزایش قیمت ها منتفع می شوند شاید هم خودشون عضو هیئت امنای همین بنگاه های تولیدی و بازرگانی باشند . . به جای اینکه در شورای دفاع از حقوق مصرف کننده حرف بزنند به دفاع از وارد کننده و توزیع کننده و دلالهای بازار تصمیم می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
نتیجه تدبیروامید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
همیشه تورم موقع افزایش حقوقه که تک رقمی میشه-سایر ایام ما فقط گرونی میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
ما از تلاش دولت در مهار تورم متشكريم!!!!!!؟؟؟؟
مهم اين نيست كه مردم قدرت خريد ندارند
مهم اينه كه تورم مهار شده
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
ولی با این اوصاف باز هم میبینیم وزیر اقتصاد با افتخار اعلام میکنند تورم تک رقمی شده و برنامه هاشون برای نجات اقتصاد جواب داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
تابوده همین بوده تاهست همین است....چه کسی اهمیت میده خانواده من و امسال من گوشت قرمز یا چیزهای دیگه بتونن بخرن یا ن میگن نون خشک بخورن از گرسنگی ک نمیمیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
فکرکنم اینم تقصیر دولت گذشته است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خدایا به امام زمانت قسم هر چه زودتر ظهورشو برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
ما نظامی ها که در ماه نمیتوانیم یک کباب درست حسابی بدهیم به خانوادهامون دیگه با این گرانی دودش به مشاممان نمیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
مسولین ما که کلا منکر هرگونه مشکلی در جامعه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
چرا به مردم دروغ گفتند شکر ارزون میشه؟ آیا قصه چوپان دروغگو را نشنیده‌اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
انرژی هسته ای و نانو بهترینه بهتره فکر اینا باشیم ظاهر خوب مردم گرسنه بمونن به ما چه لطفا انتشار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
واقعاهم که بایدگران بشه آخه چه معنی داره مردم آسایس وآرامش داشته باشند،چه معنی داره مردم طلب حق وعدالت داشته باشند،مردم واجبترندیاکسانی که باجانفشانی درکاخهازندگی میکنندوفیشهای انچنانی دارندوفقط حقشون ازانقلاب گرفتن،حالاطرف اومدتلویزیون گفت تورم تک رقمی شده،گرونی نیست شماچرازودباورمیکنیداصلاچه توقعاتی داریم مامردم،خجالت هم نمیکشیم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
سلام به خدامن 32سال سن دارم هنوزدامادنشدم ازاین گرونی هست از عهده این زندگی برنمیایم گارگرهم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
این روز ها هوای معنوی شهر خیلی خراب است
کاش کسی هم به فکر ما بود
در این روز هایی که هرکس به فکر پر کردن جیب خودش است و حقوق های نجومی میگیرند اما ماکه در این سن به فکر نگه داشتن دین خودمان و عمل کردن به سنت پیامبر و ائمه هستیم باید به فکر این باشیم که هزینه ها ازدواجمان را چگونه تامین کنیم
جمع کردن پول خیلی هم خوب است اما...
اما در این زمانه که با فکر یک ازدواج ساده باید حدود 150 میلیون پول داشت
مگر یک جوانی که چهار سال در دانشگاه بوده و دوسال نیز عمر خودش را باید در سربازی و در پادگان ها سر کند.
چقدر میتواند پول جمع کند
حتی با گرفتن انواع وام نیز نمیتوان این پول را جور کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
ایول به این تورم تک رقمی و وعده های مسئولان. آیا واقعا تورم تک رقمیه؟!!! تا کی مردم باید این حرفای تکراری رو بشنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
بخندید به تورم تک رقمی عبور از رکود،ما بی سوادی که نمیفهمم!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خوبه والا ، دیگه چقدر تحمل کنیم
تا الان رکود و باز تورم رکود باهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا به داد مردم برسه بیشتر اونایی که بیکارن و اونایی که مستمری بگیرن خدا به دادشان برسه شغلها که تو کشور همه موروثی شده همه چیز هم روز به روز داره گرون میشه آب، برق، گاز رو هم هرچند ماه هم بالا میبرن یارانه‌ها رو هم دارن قطع میکنن از اون ور هم یه عده دارن بیت‌المال رو بالا میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
قابل توجه ملت شریف باید بگویم هنوز فاز 3 و 4 هدف همندی ها باقی مانده من نمی دونم چطور پول ندارن یارانه ها رو بدن هر روز دم از قطع کردن یارانه می زنند
بعد این همه دزدی و رانت و اختلاص و فیش های حقوق نجومی مدیران چجوری انجام میشه وقتی به قول مسئولان پولی تو مملکت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
سلام مسئولین محترم خسته نباشید که اینقدر به فکر مردم هستید ادامه بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
سلام واسه زحمت کشان باشگاه خبرنگاران نظر کارگران واسه شما هم هیچ اهمیتی نداره چه نظر بدیم یا نه حق هم دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
خدا جای حق نشسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
مسولان به فکر مردم باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
باسلام این گرانی ها سیاست نادرست دولت رانشان میدهد،تا کی غفلت چرا بفکر تولید داخلی نیستید مگه ما بنزین کم نداشتیم با حمایت از تولید مشکل حل شد گرچه با وجود توان داخلی در این زمینه صحبت از واردات بود در خیلی از زمینه ها اگر حمایت شود ما کمبود نداریم صدها هزار وام خودرو دولت می دهد خوب چرا؟!دربعضی شهرها آدم پیاده بره سریعتر به مقصد می رسه حالا این آلودگی خودروهای بیکیفیت بماند چرا وام برای تولید ناوگان عمومی مثل مترو ،قطار نمیدید ما در سال ۲۰۱۶ دراستان گیلان رنگ قطار را ندیده ایم چرا وام برای جوانان برای اشتغال صنایع کوچک نمیدید چرا وام ازدواج را سخت میگیرید اینها باید در اولویت باشند چرا فقط این دادن وام ارتباط با شرکت هایی باشد که نه تنها سودی به جامعه نمیرساند بلکه باعث گرفتاری شده..آلودگی هوا ، فقر... بی برنامگی را همین دولت عامل شده وام خودرو که شکم مردم را سیر نمی کند بیشتر بخاطر هزینهایی که داره بیشتر جیبها رو خالی میکنه بعضی از این شرکتها به هر قیمتی که شده بفکر پرکردن جیب خود هستند کاری ندارند مثلا این محصول بر سلامت جامعه مفید هست یا نه. بعضی مواقع هم دولت شده حامی برای این شرکتها. خوب وام برای تولید آن محصولی در نظر بگیرید که مردم شاکی هستند و خواهان آن هستند. مثلا مردم ولی نعمت هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
بابا اینا توهمه و دارین خواب می بینین ، ما که تورم نداریم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
قبل از برجام دلمون خوش بود که با بر داشته شدن تحریمها و توافق هسته ای لااقل ما فقیر بیجاره ها یه نفسی می کشیم وقتی خبر دادن که مقداری از دارایی بلولکه شده ایران در چین و هند و آمریکا آزاد می شود دلم خوش بود گفتم خدا حافظ تورم وخدا حافظ گرانی اما انگار ما به نفرین گرفتار شدیم ونباید رنگ خوشی را ببینیم انگار داریم تاوان پس میدیم وقتی خبر حقوق های نجومی را فهمیدیم تازه دیدم که از ماست که بر ماست واقعا خجالت داره وقتی با نام دفاع از مظلوم تکه نانی هم که در دست اوست از او بگیریم وبگویم این سرنوشت تو است که تو فقیر باشی و بعضیا 250000000در یکماه حقوق بگیرند/ واقعا خجالت داره
Iran (Islamic Republic of)
غ
۰۱:۲۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
خدایا من مستاجرم نون خالی هم گیر زن بچم نمیاد چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
بعدش تورم تکمرقمی شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
هر گرونی مسببش تورم حالامیگن داریم مهار میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
دولت قرار بود تورم رو بیاره پایین نه گرانی رو به مردم هدیه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
تورم جیب من و توست,تورم بازار خرید و فروش است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
من کلا مرغ هرمونی نمیخرم..نون خشک از این مرغ بهتره..لا اقل ادم مریض نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
من درشهرخودم درچندروزقبل مرغ روخریدم کیلویی9400تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
با این اوضاع گرانی اجناس که روز به روز داره بیشتر میشه ان وقت می گویند تورم زیر10درصد شده است ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
کسی نیست که به این وضعیت برسه...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
منظورت کاخ نشینهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
مسئولین محترم واقعا از زحمات شما متشکریم !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
به خدا پول نیست پدرم و برادرم و خودم بیکار هستیم خرجی روزانه هم نداریم باید جهیزیه تهیه کنیم رحم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
اگه رحم و مروت داشتن ، جلوی قاچاق رو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
من پنجشنبه بیست ویکم مرداد مرغ خریدم 8550تومان
Germany
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
این گرانی ها داره زیادی میشه....!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
چون تورم تک رقمی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
داره زیاد میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
گوشت, مرغ, تخم مرغ, شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
ای خدااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
واقعا دیگه خسته شدیم از وضع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
من پنج ماه گوشت نگرفتم بیچاره دخترم هر روز از من قرمه سبزی میخاد و من هر روز شرمنده تر از روز قبل هستم تو رو خدا به فکر طبقات ضعیف جامعه هم باشید مستاجرین مخصوصا.
Iran (Islamic Republic of)
m-j
۱۵:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
حق باشماست اما پولی را که صرف خرید اینترنت می کنید یک مقدارشو پس انداز کنید تا شرمنده دختر گُلتان نشوید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
آنوقت اگه مردم اینترنت هم نداشته باشندکه میشودانسانهای اولیه،چه حرفیه میزنی کشورهای دیگه دارن اینترنت رایگان برای مردم میگذارن تابتوانندپیشرفت کنندمعلومه چه میگویی،حالااگه مابخواستیم جواب دیگه به توبدهیم yjcناراحت میشد
Iran (Islamic Republic of)
محمدتبريزي
۱۸:۱۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
آقاي ام جي راست مي گويند چون باباش خريد مي كنه و بعضي چيزها را درك نمي كنه ....... باشعور شايد از اينترنت اداره و يا كس ديگه اي استفاده مي كنه در ضمن پول 1 گيگ ميشه 3هزار تومن= 70گرم گوشت ميشه كه آنهم ته قابلمه مي چسبه انشا الله دچار بشي بعد اظهار نظر كني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
اعتراض کن عزیزم اعتراض حق قانونیت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
ممنون از راهنمایی تون جناب m_j!!!!...واقعا به عقل خودشون نمی رسید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
بيچاره مردم که بايد هميشه چوب بي مديريتي مسولانو بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
کسی نیست به داد این مردم بدبخت برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
اون کسی ها که شما می گید سرگرم نجومی کردن فیش های حقوقیشون هستن. بداد مردم برسن کی به داد فیشهای حقوقی خودشون برسه!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا6712
۱۸:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
چرا نیست!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدتبريزي
۱۸:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
پيدا كردي ما را هم خبر كن ديگه سير شديم!!!!!!!!!
آخرین اخبار