کرمانشاه؛

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در جوانرود

محموله پارچه های خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان جوانرود توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از توقیف محموله پارچه های خارجی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان جوانرود خبر داد.

سرهنگ 'علیرضا مرزبانی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در امر قاچاق پارچه و انتقال به استان های مرکزی کشور، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس شهرستان جوانرود قرار گرفت.
وی افزود: در راستای مبارزه با پدیدهی شوم قاچاق، پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از صحت موضوع، مأموران این انتظامی متشکل از سه اکیپ در مسیر عبور قاچاقچیان قرار گرفتند، که افراد قاچاقچی به محض رؤیت مأموران از محل متواری شدند اما عوامل انتظامی پس از تعقیب و گریز موفق به توقیف دو دستگاه خودروی نیسان و تویوتا حامل کالای قاچاق شدند.
این مقام انتظامی در ادامه افزود: خودروهای توقیفی به همراه متهمان به یگان انتظامی شهرستان جوانرود منتقل شدند که در بازرسی از آنها 480 طاقه معادل 13 هزار و 829 یارد انواع پارچه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال را که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و یا مجوز قانونی است، کشف و ضبط شد.
سرهنگ مرزبانی از دستگیری دو نفر متهم در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.
وی خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اقتصاد ملّی با جدّیت و قاطعانه و در چارچوب قانون با قاچاقچیان کالا مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.