شاخص به ارتفاع 78 هزار واحد رسید

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با 28.30 واحد افزایش به عدد 78 هزار و 218 واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با 28.30 واحد افزایش به عدد 78 هزار و 218 واحد رسید.

براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد و 320 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 114 میلیون ریال در 63 هزار نوبت معاملاتی بود.

گفتنی است شاخص کل هم وزن با افزایش 25.60 واحدی به عدد 14 هزار و 446 واحد رسید.

نمادهای اخابر،فاراک،شپنا،خساپا با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و نمادهای فجر،فخوز و فارس با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات با 1.10واحد کاهش به عدد 816 هزار واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 319 میلیارد سهم در 28 هزار نوبت معاملاتی بود.

رشد بازار سرمایه در روزهای آتی

همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت امروز بازار اظهار داشت: در ابتدای هفته بازار شروع متعادلی را تجربه نمود بطوریکه شاهد بازگشت قیمت ها بودیم.

وی افزود: امروز شاخص های مخابرات، ماشین سازی اراک و سایپا بیشترین تاثیر مثبت در روند بازار امروز را داشتند به طوریکه شاخص کل با 28.3 واحد رشد محدود به عدد 78 هزار و 218 واحد رسید.

دارابی در خصوص پیش بینی وضعیت بازار طی روزهای آتی بیان کرد: طی روزهای آتی انتظار داریم بازار متعادلی را تا پایان هفته پشت سر بگذاریم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار