المپیک 2016 ریو؛

برنامه روز چهارم والیبال مردان/تعیین و تکلیف صعود کننده‌ها

چهارمین روز رقابت‌های والیبال مردان المپیک ریو از ساعت 17 از امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ  تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات والیبال المپیک 2016 ریو در بخش مردان از عصر امروز روز چهارم خود را آغاز خواهد کرد. روزی که برای تعیین و تکلیف صعود تیم ها از مرحله گروهی ، روز سرنوشت سازی محسوب می‎شود.

در گروه A این رقابت ها امروز 3 دیدار برگزار خواهد شد. گروهی که در آن به جز تیم ملی ایتالیا که در صدر جدول قرار دارد، باقی تیم ها از صعود خود به مرحله بعدی هنوز مطمئن نیستند.

تیم ملی والیبال ایتالیا که خیال خود را از صعود راحت کرده است امروز باید در دیداری دیدنی به مصاف تیم ملی برزیل برود. برزیلی که با دو پیروزی از 3 دیدار خود در رده سوم جدول قرار گرفته است و در صورت شکست ایتالیا یکی از تیم های صعود کننده خواهد بود.

تیم ملی آمریکا که نمایش خوبی  از آغاز این رقابت  ها نداشت و از 3 دیدار قبلی خود تنها یک پیروزی بدست آورده است امروز دیدار سختی مقابل فرانسه خواهد داشت. دیداری که در صورت شکست آمریکا را از دور مسابقات خارج خواهد کرد. فرانسه در رده دوم جدول قرار دارد و تا حد زیادی خیال خود را از صعود راحت کرده است و حالا باید در دیداری حساس به مصاف یانکی‌های با انگیزه برود.

تیم ملی کانادا هم امروز دیداری آسان مقابل تیم ملی مکزیک که قعر نشین این گروه است برگزار خواهد کرد.

در گروه B اما شرایط کمی آسان تر است. تیم ملی والیبال لهستان و روسیه با کسب نتایج خوب از سه دیدار قبلی صعود خود را قطعی کرده اند و امروز برای ارتقا رتبه خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

دیگر دیدار این گروه را تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی مصر برگزار خواهد کرد. دیداری که در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان حکم صعود والیبال ایران را امضا خواهد کرد.

در سومین دیدار گروه دوم هم تیم ملی آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو به مصاف تیم ملی کوبا خواهد رفت. شاگردان ولاسکو این فرصت را دارند تا با برتری مقابل تیم قعرنشین کوبا صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کنند و در صورت شکست لهستان، جای آنها را نیز در جدول بگیرند.

**برنامه کامل روز چهارم رقابت‌های والیبال المپیک 2016 ریو به شرح زیر است:

ایران – مصر (ساعت 17:00)

آرژانتین – کوبا (ساعت 19:05)

لهستان – روسیه (ساعت 22:30)

آمریکا – فرانسه (ساعت 00:30)

کانادا – آمریکا (ساعت 4:00)

برزیل  - ایتالیا (ساعت 6:35) 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار