اردبیل؛

راه‌اندازی مجتمع دامپروری 3 هزار راسی در گرمی

فرماندار شهرستان گرمی گفت: مجتمع دامپروری 3 هزار راسی در گرمی راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد در مورد ابعاد سفر سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفین به شهرستان گرمی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سفر مقام معظم رهبری به گرمی معظم له به صراحت به عمق محرومیت گرمی اشاره کرده و از مسؤولان خواسته بودند تا با سفر به گرمی عمق محرومیت را مشاهده کنند از همین‌رو از رئیس بنیاد مستضعفین خواستیم تا با حضور در گرمی این محرومیت را از نزدیک مشاهده کرده و فکری به حال رفع محرومیت‌ها کنند.

وی افزود: یکی از پروژه‌های مهمی که در گرمی در مهار آب‌های سطحی و مرزی در حال احداث است پروژه عظیم سد عمارت است که پیمانکار این پروژه شرکت ملی ساختمان ایران زیرنظر بنیاد مستضعفین است که سعیدی‌کیا در بازدید از این پروژه از سایر بخش‌های توسعه‌ای گرمی نیز بازدید کردند.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: به دنبال سفر رئیس بنیاد مستضعفین به شهرستان مرزی گرمی قرار است مجتمع دامپروری 3 هزار راسی در گرمی راه‌اندازی شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رحیمی‌زاد افزود: مقرر شد تا ما با تامین زمین مورد نیاز و همچنین آبی که در این زمینه مورد نیاز است بتوانیم زمینه سرمایه‌گذاری شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفین را در احداث این مجتمع دامپروری فراهم آوریم.

وی یادآور شد: قطعا در کنار این مجموعه صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز راه‌اندازی خواهد شد که سعیدی‌کیا حمایت‌های لازم را از راه‌اندازی و تقویت کارگاه‌های کوچک صنایع تبدیلی و تکمیلی اعلام کردند تا با نرخ پایین تسهیلات در اختیار متقاضیان و شرکت‌های سرمایه‌گذار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان گرمی در ادامه به دغدغه مردم منطقه در نبود و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی اشاره کرد و افزود: در این زمینه امیدواریم هم دغدغه دامداران و هم باغداران و زارعان در توسعه صنایع تکمیلی برطرف شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.