اهواز؛

افتتاح پروژه های کشاورزی در هفتکل

5پروژه با اعتبار بیش از 61 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در هفتکل افتتاح می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر جهاد کشاورزی هفتکل اظهار کرد: پنج پروژه کشاورزی شهرستان هفتکل‌ با اعتبار 610 میلیون و 400 هزار تومان و با اشتغال‌زایی مستقیم برای 14 نفر، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

جلال غریب‌وند تصریح کرد: پروژه حوضچه ذخیره آب با اعتبار 300 میلیون ریال و اشتغال‌زایی مستقیم برای یک نفر، پروژه احداث کانال آبیاری با اعتبار 198 میلیون ریال و اشتغال‌زایی مستقیم برای چهار نفر و پروژه لایروبی انهار با اعتبار 356 میلیون ریال و اشتغال‌زایی مستقیم برای پنج نفر از پروژه‌های جهاد کشاورزی هفتکل به مناسبت هفته دولت هستند که تمام آن‌ها با اعتبار دولتی اجرا شده‌اند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی هفتکل خاطر‌نشان‌کرد: همچنین پروژه اجرای آبیاری تحت فشار با اعتبار 350 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و 250 میلیون ریال آورده شخصی برای یک نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

غریب‌وند عنوان کرد: پروژه تاسیس یک واحد پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه‌ای نیز با اعتبار چهار میلیارد و 900 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و یک میلیارد و 500 میلیون ریال آورده شخصی با اشتغال‌زایی مستقیم برای سه نفر از دیگر پروژه‌های جهاد کشاورزی هفتکل به مناسبت هفته دولت است.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.