اصفهان؛

مشارکت 3 هزار تشکل مردمی در برگزاری جشن های ملی زیر سایه خورشید

مسوول کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به دارالمومنین کاشان،گفت:3 هزار تشکل مردمی در برگزاری جشن های ملی زیر سایه خورشید گه تجسم کامل ولایت مداری ملت ایران است مشارکت دارند.

حسین کمیلی، در حاشیه حضور کاروان زیر سایه خورشید در کاشان گفتگوی اختصاصی با خبرنگار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:  450 شهر ایران در ایام دهه کرامت میزبان خدام حرم رضوی برای شرکت دربرگزاری جشن های ملی زیر سایه خورشید است.
وی، با اشاره به حضور خادمان آستان قدس رضوی در 11 کشور خارجی و 60 شهر از این کشورها افزود: 175 خادم حرم رضوی برای حضور در جشن های بین المللی زیر سایه خورشید به داخل و خارج از کشور در دهه کرامت سفر می کنند.
به گفته وی، 153 نفر از این خادمان به داخل کشور و 22 نفر از آنها به خارج از کشور سفر می کنند.
این خادم امام رضا علیه السلام  با اشاره به توزیع 17 هزار بسته تبرکی نمک از حرم رضوی در بین شهروندان کاشانی گفت:1500 بسته نبات تبرکی نیز بین مردم این شهرستان توزیع می شود.
کمیلی، توزیع حدود 25 هزار بسته نمک تبرکی در هر استان کشور همزمان با ایام دهه کرامت در جشن های ملی زیر سایه خورشید را تاکیدکرد و گفت: نبات، هدایا و محصولات فرهنگی دیگری نیز در این ایام به عنوان تبرک بین هموطنان توزیع می شود.
وی، در ادامه برگزاری جشن های ملی زیر سایه خورشید را مبتنی بر ظرفیت ارادت و ولایت مداری ملت ایران دانست و گفت: برگزاری جشن های این دهه نماد کامل و تجسم عظیم ولایت مداری هموطنان است.
به گفته وی،حضور خدام حرم رضوی در قالب بازدیدها،  عیادت ها و دیدارهای مردمی با عناوین بزم نور، یاران آفتاب، پناه جان، حبیبان الهی، کاروان عشق، آغوش پدرانه، به رسم ادب، دستان شکوفاگر، تکریم خدمتگزاران، آرام جان و پیام رهایی دردهه کرامت برگزار می شود.
شایان ذکر است: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به مدیریت حسین کمیلی، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، روحانی،  اکبر خواص فرد مداح کاروان و سیدرضا حسین زاده خادمان دربان کشیک هفتم آستان از مشهد مقدس به دارالمومنین کاشان اعزام شده است تا علاوه بر شرکت در برنامه های اجرایی دهه کرامت به همت موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان جشن ملی زیر سایه خورشید را در کنار  شهروندان کاشانی به بزم بنشینند.
حضور در مرکز ایتام بهار گیلان، مرکز آموزشی و توانبخشی معلولین ذهنی حرکتی دخترانه شقایق، آسایشگاه معلولین ذهنی وجسمی حرکتی امیرکبیر، دیدار با مددجویان کاشانی در کمیته امداد این شهرستان، حضور در بازار تاریخی کاشان، دیدار با اهالی روستاهای بخش قمصر، نیاسر و برزک و روستای علی‌آبادکویر،عیادت از بیماران سرطانی، دیالیزی و بیمارستان‌های کاشان،اجرای آیین اذان گویی در گوش نوزادان و حضور در زندان از جمله برنامه های این کاروان طی چهار روز حضور پرخیر و برکت خطه ولایت مدار کاشان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار