امام جماعت مسجدی در منطقه کویینر نیویورک به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون العالم، امام جماعت مسجدی در منطقه کویینز نیویورک در حادثه تیراندازی کشته شد. وی پس از ادای نماز در حال بازگشت به خانه خود بود که هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفت. همچنین در این حادثه یک نفر زخمی شد.

همچنین طبق اعلام بی بی سی، پلیس نیویورک می‌گوید در حال بررسی ویدئوهایی است که در آنها ضارب دیده می‌شود. این در حالی است که هنوز کسی در این رابطه شناسایی و دستگیر نشده است.

بنا بر گزارش پلیس نیویورک، ضارب روز شنبه حدود ساعت دو بعد از ظهر از پشت سر به علاالدین اکونجی، ۵۵ ساله، امام جماعت مسجد فرقان، و همراه او شلیک کرده و آنها را کشته است.

آن طور که گزارش شده اکونجی دو سال پیش از بنگلادش به آمریکا مهاجرت کرده بوده است و مردی که همراه او به قتل رسیده هم دستیارش صرام الدین بوده است.

پلیس از مشخصات و انگیزه احتمالی ضارب سخنی به میان نیاورده؛ولی کسانی که در مسجد جامع فرقان واقع در منطقه اوزون کویینز حضور داشته‌اند بعد از این واقعه برای اعتراض به خیابان آمدند. برخی از معترضان به رسانه‌های آمریکایی گفته‌اند از نظر آنها این حمله با "انگیزه مذهبی" صورت گرفته است.

یکی از ساکنان این منطقه هم دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را "مقصر" دانسته و گفته سخنان او با "نفرت پراکنی" زمینه‌ساز چنین اقدامی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار