ایلام؛

مهمترین شاخص توسعه استان سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به منابع عظیم نفت و گاز در استان ایلام سرمایه گذاری در این حوزه مهمترین شاخص توسعه استان خواهد بود.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلام امینی اعلام کرد: استان ایلام سرشار از منابع عظیم نفت و گاز است که در صورت سرمایه گذاری و بهره برداری از این منابع ضمن توسعه استان، مشکل بیکاری جوانان نیز رفع می شود.
امینی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با تعامل و همکاری مناسب عزم جدی در پیگیری موضوع سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز و تسریع در بهره برداری از این ثروت خدادادی دارد.
وی افزود: بهره برداری از میدان های نفت و گاز استان ایلام در مناطق دهلران و مهران ضمن رونق اقتصادی باعث ایجاد فرصت های بیشمار اشتغال برای جوانان استان خواهد شد.
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد وگفت: در شرایط کنونی تنها راه ریشه کنی مشکلات و استقلال اقتصادی کشور تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی و توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار کرد: امیدواریم در سال جاری با رشد 70 درصدی اعتبارهای شهرستان ملکشاهی شاهد بهره برداری از پروژه های مهم و در حال احداث از جمله طرح انتقال آب شرب از سد ایلام به شهر ارکواز و احداث دی کلینیک تخصصی باشیم.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.