یاسوج؛

برنامه محوری مهمترین ویژگی سفرهای استانی

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت:برنامه محوری مهمترین ویژگی سفرهای استانی دولت یازدهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد شریعتمداری در جمع خبرنگاران در گچساران افزود: در دولت یازدهم رویکرد برنامه محوری جای خود را به راهبرد مصوبات سفرهای دولت های قبلی داده است.

وی با اشاره به این که 35درصد مصوبات سفرهای هیات دولت در دوره های قبلی به کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است، تصریح کرد: تصویب مصوبات زیاد در سفرهای هیات دولت و محقق نشدن آنها باعث سرخوردگی و ناامیدی مردم می شود.

وی از تلاش برای تحقق تمام تصمیمات دولت در سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید خبر داد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری تصریح کرد: یک هزار و 888 مصوبه سفرهای هیات دولت در سال های گذشته عملی شده که بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.

شریعتمداری بیان کرد:همدلی بین مردم و مسئولان، دستاوردهای کوتاه مدت که در سفرها تصمیم گیری می شود و آشنایی دولتمردان با مشکلات استان ها برای برنامه ریزی های آینده از کمترین دستاوردهای سفرهای استانی هیات دولت است.

وی اظهار کرد: دولت با اعزام تیمی قبل از سفر به این استان و نشست هایی با نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم تهران که از مسئولان گذشته بوده اند،توسعه این استان را آسیب شناسی و اولویت بندی کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این که مردم کهگیلویه و بویراحمد با 22درصد نرخ مشارکت در دوران دفاع مقدس دارای بیشترین فعالیت در این زمینه بین استان های کشور بوده اند، گفت: توسعه این استان مورد توجه دولت است.

وی به برخی از نتایج نظرسنجی مردمی درباره شاخص های مختلف که انجام شد اشاره کرد و افزود: رفع مشکل بیکاری مهمترین خواسته مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: بیشتر مردم این استان طرح تحول سلامت را بهترین خدمت به مردم دانسته اند.

شریعتمداری ادامه داد: بیشتر مردم در نظرسنجی به دولت یازدهم نمره 16 به بالا داده اند که این امر دستاورد عملکرد دولت در سه سال گذشته بود است.

کهگیلویه و بویراجمد روزهای 24 و 25 مرداد سی امین مقصد سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.