سمنان؛

اعزام 45 مبلغ ویژه دهه کرامت به شهرستان مهدیشهر

هدف اصلی اعزام مبلغ در دهه کرامت ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره ائمه (ع) است که با توجه به این سیره و سنت معنویات خود را به این وسیله گسترش دهند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر حجت الاسلام مصطفی تقوی ضمن اشاره به کیفیت و کمیت اعزام مبلغان در دهه کرامت به اقصی نقاط شهرستان مهدیشهر افزود: به منظور تبیین سیره علمی و عملی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و الگو دهی از سبک زندگی اهل بیت(ع) ۴۵مبلغ در سطح شهرستان مهدیشهر اعزام شدند.

حجت الاسلام مصطفی تقوی افزود: تبلیغ حکیمانه دین در زمره رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر به مناسبت دهه کرامت و با هدف تبیین سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا(ع) نسبت به اعزام مبلغ به اقصی نقاط شهرستان اقدام کرده است.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر در ادامه با اشاره به اینکه این دهه می تواند فرصتی برای شناخت و معرفی بیشتر موضوع امامت و ولایت باشد، گفت: دهه کرامت باید فرصتی برای شناخت موضوع امامت و ولایت باشد.

تقوی همچنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مبلغان پس از درخواست خود در سامانه سجام برای امر تبلیغ در ایام دهه کرامت با هماهنگی‌های به عمل آمده مبلغان به مناطق تبلیغی از پیش تعیین شده اعزام شدند و به بیان و تبیین شخصیتی حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) پرداختند.

وی افزود: مبلغان اعزامی با حضور در مناطق مختلف، ضمن ترویج سیره و روش زندگی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) به سوالات دینی مردم پاسخ داده اند و با این اعزام ۴۵ نفری توانسته ایم مردم را با مفاهیم سیره و راه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و عمل به معارف رضوی آشنا کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر درباره اهداف اعزام مبلغان دهه کرامت، گفت: هدف اصلی اعزام در این دهه ترویج و نهادینه کردن ارزش های موجود در سنت و سیره ائمه (ع) است که با توجه به این سیره و سنت انسان ها می توانند ائمه اطهار (ع) را بیشتر شناخته و معنویات خود را به این وسیله گسترش دهند چرا که این دهه موقعیتی برای رشد فردی واجتماعی است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.