لرستان؛

آبرسانی به ۲۵ روستای لرستان در هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از بهره برداری طرح آبرسانی به ۲۵ روستای استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ کاکاوند گفت: با اقدامات انجام شده طرح آبرسانی به ۲۵ روستای استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در سال جاری ۱۸۴ روستا در قالب ۴۸ پروژه در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی در دست اجرا است که در طرح امروز و با حضور مقامات کشوری و استانی طرح آبرسانی به ۲۴ روستا در قالب ۱۰ پروژه به بهره برداری رسید.

وی گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال و با جمعیت هدف چهار هزار و ۲۵۰ نفر به عنوان نخستین طرح اقتصاد مقاومتی کشور در حوزه آبرسانی روستایی محسوب می شود.

وی با اشاره به دیگر طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه آبرسانی روستایی در استان افزود: با برنامه ریزی انجام شده ۷۷ روستا در دهه فجر امسال و مابقی روستاها نیز تا پایان سال مالی ۹۵ از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

وی گفت: شاخص بهره مندی آبرسانی روستایی در لرستان ۸۱ درصد است که با بهره برداری از این تعداد طرح شاخص بهره مندی آبرسانی در لرستان به ۸۵ درصد می رسد.

کاکاوند روستاهای تحت پوشش خدمات آبرسانی روستایی را در لرستان یک هزار و ۳۷۷ روستا با ۱۱۷ هزار و ۶۰۰ مشترک عنوان کرد و افزود: ۹۵ درصد جمعیت روستایی لرستان آبرسانی شده اند اما ۶۵ درصد از جمعیت روستایی تحت پوشش خدمات این شرکت هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.