گیلان؛

پیدا کردن پیرزن گمشده در جنگل

جستجوی 4 ساعته امدادگران هلال احمر برای پیدا کردن پیرزن گمشده در جنگل های تالش به ثمر نشست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: یک تیم از امدادگران زبده کوهستان به همراه رییس جمعیت هلال احمر تالش پس از 4ساعت جستجو پیرزن گمشده در منطقه دوخاله کوه را پس از امدادرسانی به خانواده بازگرداندند.

سیاوش غلامی افزود: ساعت 9صبح 23مرداد ماه پیرزن 65 ساله پرتلاش روستایی برای آوردن آب از چشمه راهی کوهستان دوخاله کوه می شود، خانواده و همسایه ها که متوجه غیبت طولانی او می شوند نگران از وضعیت نارسایی قلبی او برای جستجو راهی جنگل شده اما ناامید بر می گردند و در حوالی ساعت 12 ظهر جهت دریافت کمک با مرکز عملیات هلال احمر تماس می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اکسیژن تراپی، امدادگران پیرزن را به دلیل کوهستانی بودن منطقه با طی مسافت 10 کیلومتری تا محل استقرار آمبولانس هلال احمر حمل می کنند و پس از بهبود کامل و ارائه خدمات امدادی توسط آمبولانس هلال احمر به خانه باز گردانند.

معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان اسامی امدادگران جمعیت هلال احمر تالش حاضر در این عملیات را به ترتیب سید اکبر یوسفی، سید جواد دانشیار، احمدرضا توکلی، مصطفی ترویجی، صابر رهبری، سیاوش جعفرنژاد و رامین نجفی اعلام کرد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.