در طرح اطعام رضوی بیش از ۳۰ هزار غذا در بیش از ۴۷ نقطه مناطق محروم استان پخش می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز گفت: در طرح اطعام رضوی بیش از ۳۰ هزار غذا در بیش از ۴۷ نقطه مناطق محروم استان خوزستان پخش می‌شود.

حجت الاسلام سیدجعفر موسوی، با اشاره به اجرای طرح اطعام رضوی، افزود: این طرح همزمان با ولادت امام رضا(ع) و با همکاری ستاد مردمی جشنهای دهه کرامت و آستان قدس رضوی برگزار می شود.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به اینکه معاونت تبلیغ این مدرسه انجام این طرح را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در طرح اطعام رضوی بیش از ۳۰ هزار غذا در بیش از ۴۷ نقطه مناطق محروم استان پخش می شود.

وی با بیان اینکه پیش از این طرح، بیشترین اطعام با بیش از ۱۴ هزار غذا در عید غدیر خم صورت گرفته است، عنوان کرد: اطعام رضوی با این تعداد برای نخستین بار انجام خواهد شد و پیشتازی مدرسه سفیران ولی عصر(عج) در اینگونه امور به دلیل آن است که از دید ما حوزه علمیه باید جامع و در همه امور گوناگون حضور داشته باشد.

موسوی در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وظیفه طلاب و حوزه علمیه که همان هدایت فکری، هدایت سیاسی و خدمات اجتماعی است، اشاره و افزود: این طرح صورت گرفته در راستای خدمات اجتماعی است و با توجه به اعتماد سابقه دار مردم به علما و حوزه علمیه اینگونه اقدامات بر استحکام این اعتماد خواهد افزود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.