اصفهان؛

آزادای 15 زندانی جرائم غیرعمد از زندان های اصفهان

15 زندانی جرائم غیرعمد در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از زندان های استان اصفهان آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،روابط عمومی اداره کل زندان های استان اصفهان اضافه کرد: این زندانیان مبلغ سه میلیارد و 702 میلیون ریال بدهی داشتند که با اخذ رضایت شاکیان و پرداخت مبلغ 110 میلیون تومان زمینه آزادی آنان مهیا شد و آنها به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.
مصطفی کیشایی افزود: در دهه کرامت نیز یک خیر اصفهانی با حضور در این ستاد 15 عدد سکه بهار آزادی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.
بر اساس اعلام این روابط عمومی از اول سالجاری تاکنون 254 زندانی جرائم غیرعمد شامل نفقه، چک غیرکلاهبرداری، مهریه و تصادف از زندان های استان آزاد شده اند.
رئیس دادگستری استان اصفهان سوم تیر امسال در مراسم گلریزان ستاد دیه استان گفته بود: 700 زندانی جرائم مالی غیر عمد در زندان های استان و خانواده های آنها چشم انتظار کمک ستاد دیه هستند.
احمد خسروی وفا افزوده بود: برای آزادی این تعداد 45 میلیارد تومان نیاز است.
به گفته وی، هرچند ممکن است با جلب رضایت شاکیان یک سوم این مقدار گذشت شود ولی بازهم حداقل دو سوم این مبلغ به همت خیرین نیاز دارد.
سال گذشته نیز 600 زندانی استان اصفهان با کمک 50 میلیارد تومانی خیران و گذشت 18 میلیارد تومانی شاکیان آزاد شدند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.