المپیک ریو 2016؛

احتمال لغو بازی های پارالمپیک ریو به علت مشکلات مالی

مشکلات مالی باعث قوت گرفتن شایعه لغو بازی های پارالمپیک ریو 2016 شده است.

احتمال لغو بازی های پارالمپیک ریو به علت مشکلات مالیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از وال استریت ژرنال؛ کمک هایی که قرار بوده از طرف کمیته برگزاری رقابت های ریو به کشورهای گوناگون بشود، همچنان پرداخت نشده است و به همین خاطر حضور این کشورها در بازی های پارالمپیک با تهدید رو به روست.

کمیته بین المللی المپیک به کمیته برگزاری رقابت های ریو فرصت برای پرداخت هزینه های مورد نیاز را داده است، اما دولت برزیل اعلام کرد که مخالفان دولت اجازه برداشت از بودجه دولتی را نمی دهند.

کمیته برگزاری رقابت های ریو از بودجه کافی برای پرداخت کمک های مالی به کمیته پارالمپیک کشورهای گوناگون برخوردار نیست و به همین خاطر حضور برخی از کشورها در بازی های پارالمپیک ریو 2016 با نگرانی ها و خطراتی رو به روست.

لازم به ذکر است که دولت برزیل در صورت نداشتن اجازه برای برداشت از بودجه دولتی، ممکن است نتواند بازی های پارالمپیک ریو 2016 را برگزار کند.

در بازی های پارالمپیک 2016 که به میزبانی شهر ریو برگزار می شود، 4000 ورزشکار از 176 کشور جهان در 23 رشته ورزشی گوناگون به رقابت با یکدیگر می پردازند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار