شیراز؛

به دام افتادن سارقان احشام

سارقان احشام در شهرستان مرودشت به دام افتادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری سارقان و کشف احشام سرقتی در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در حوزه استحفاظی شهرستان پاسارگاد و با توجه به همجواری شهرستان مرودشت با محل وقوع جرم، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار هر دو شهرستان فرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به این که سرقت توسط یک دستگاه خودرو 206 صورت پذیرفته بود، با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی ماموران موفق به شناسایی آدرس محل سکونت مالک خودرو شدند و با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد به محل مراجعه كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران با مراجعه به محل سکونت مالک خودرو بنام "ر-ع" وی را دستگبر و خودرو را نیز توقیف كردند و در تحقیقات و بازجویی های فنی از "ر-ع" مشخص شد، احشام مسروقه در گله دانی فردی به نام "م- ب"که وی نیز در سرفت همکاری داشته است، نگهداری می شود که بلا فاصله به محل مراجعه و ضمن دستگیری این فرد 2 راس گوساله سرقتی نیز کشف شد.
سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: طی تحقیقات فنی و پلیسی از این دو سارق مشخص شد فرد دیگری نیز در این سرقت مشارکت داشته است که تلاش جهت دستگیری همدست سارقان همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/س
برچسب ها: دام ، قانون ، سارق ، احشام ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار