فرابورس در پایان معاملات به 813 هزار واحد رسید

امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 828 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 57 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 828 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 57 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 13.90 واحد کاهش به عدد 14 هزار و447 واحد رسید.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بترانس با روند مثبت و نماد فملی، شبندر، خساپا، فخوز، فارس، ومعادن با روند منفی کار خود را به پایان رساندند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 2.80 واحد کاهش به عدد 813 هزار و 50 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 384 میلیون سهم طی 18  هزار نوبت معاملاتی بود.

بازار بورس امروز قرمزپوش شد

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جوان با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: نماد ملی مس، پالایشگاه بندرعباس، سایپا، فولاد خوزستان، هولدینگ خلیج فارس، ایران ترانسفور بیشترین تاثیر مثبت را در بازار داشتند، این درحالیست که سرمایه گذاری معادن فلزات بیشترین تاثیرمنفی را  داشتند.

وی در ادامه از پیش بینی وضعیت بازار بورس طی این هفته خبرداد و گفت: انگیزه بالایی برای بالارفتن بازار قیمت ها وجود ندارد ، درحال حاضر وضعیت بازار بستگی به بازارهای جهانی، قیمت فلزات و سیاست هایی که درداخل است، دارد و به همین دلیل منتظر خبرهای مثبت هستیم.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار