جزئیات جدید از «یکتا» شهرام شاه حسینی/ ادامه تصویربرداری در جاده مخصوص کرج

مجموعه تلویزیونی «یکتا»، کار خود را پس از یک روز استراحت در جاده مخصوص کرج ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه حسینی، ادامه تصویر برداری را پس از یک روزه استراحت، در کارخانه‌ای واقع در جاده مخصوص کرج دنبال می‌کند.

جزئیات جدید از سریال شهرام شاه حسینی/ادامه تصویربرداری در جاده مخصوص کرج

گروه کارگردانی و بازیگری این مجموعه تلویزیونی، باگذر از مرز 30 درصدی تصویربرداری، «یکتا» را برای پخش در پاییز سال جاری آماده می‌کنند.

تاکنون بازیگرانی چون سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، الهه حصاری، بهرنگ علوی و مزدک رستمی مقابل دوربین رفته‌اند. همچنین تدوین نیز به‌صورت همزمان انجام می‌شود.

جزئیات جدید از سریال شهرام شاه حسینی/ادامه تصویربرداری در جاده مخصوص کرج

سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است؛ یک ملودرام خانوادگی است که از اول اردیبهشت‌ماه در مرحله تولید و انتخاب بازیگر قرار گرفت. 

«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.

جزئیات جدید از سریال شهرام شاه حسینی/ادامه تصویربرداری در جاده مخصوص کرج

این سریال، قصه یک زن است که به‌واسطه توطئه‌ای، همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن‌مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار