پخش زنده مسابقات حبیب‌الله اخلاقی و بشیر باباجان‌زاده در المپیک ریو ٢٠١۶

اگر می‌خواهید مسابقات المپیک ریو ٢٠١۶ را از شبکه‌های سه و شبکه ورزش بر روی رایانه و یا تلفن هوشمند خود حتی با سرعت پایین مشاهده کنید، کافی است در این گزارش همراه ما باشید.

به گزارش گروه وب‌گردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های کشتی فرنگی امروز اوج کار ورزشکاران ایرانی در المپیک خواهد بود. روز دهم بازی‌های المپیک ٢٠١۶ ریو با حضور ایرانی‌ها در رشته‌های کشتی فرنگی ادامه خواهد داشت.

پخش زنده مسابقات حبیب‌الله اخلاقی و بشیر باباجان‌زاده در المپیک ریو ٢٠١۶

حبیب‌الله اخلاقی کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایرانی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی در وزن ۸۰ کیلو و همچنین یک مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۰۹ هرنینگ را در دسته ۸۴ کیلو به دست آورده است. اخلاقی همچنین در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۰ ایروان که با نخستین قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید، عضو تیم ایران بود. مدال برنز قهرمانی دانشجویان جهان ۲۰۱۰ تورین هم از دیگر عناوین حبیب‌الله اخلاقی است.

پخش زنده مسابقات حبیب‌الله اخلاقی و بشیر باباجان‌زاده در المپیک ریو ٢٠١۶

بشیر باباجان‌زاده هم از دیگر کشتی‌گیر فرنگی تیم ملی ایران است که با کسب مدال برنز در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۱۱ استانبول، در وزن ۱۲۰ کیلوگرم موفق به گرفتن سهمیه المپیک لندن شد. حبیب‌الله اخلاقی، فرنگی‌کار وزن ٨۵ کیلوگرم از ١۷:٣٠ به مصاف حریفی از سوئد خواهد رفت. بشیرباباجان‌زاده در دسته ١٣٠ کیلوگرم بعد از آن با حریفی از چین رقابت می‎کند.

با ورود به بخش پخش زنده سایت باشگاه خبرنگاران جوان و انتخاب شبکه سه و یا شبکه ورزش مسابقات المپیک ریو ٢٠١۶ را به صورت زنده و لحظه‌ای حتی با سرعت پایین اینترنت دنبال کنید. برای ورود به پخش زنده کافی است به نشانی  Yjc.ir/fa/live مراجعه و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار