ارومیه؛

بررسی فرایند اعطای مجوز به سرمایه گذاران

پنجمین جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار و برخی کارشناسان دستگاه‌های اجرایی،برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، تربتی رئیس گروه سرمایه‌گذاری و مسئول دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، در ارتباط با موضوع جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص اهم اقدامات دبیرخانه این مرکز در راستای تسریع و تسهیل امور سرمایه‌گذاران خارجی از قبیل تهیه بسته سرمایه‌گذاری شامل توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان و نیز قوانین و مقررات موردنیاز متقاضیان سرمایه‌گذاری در زمینه­های متفاوت مانند قوانین مالیاتی، گمرکی، ثبت شرکت و.. پرداخت.

این جلسه به‌منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص درج اطلاعات فرآیندهای دستگاه‌های اجرایی در پورتال مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تشکیل گردید و اطلاعات فرآیندهای خدمات مجوزهای قابل‌ارائه دستگاه‌های اجرایی استان به متقاضیان سرمایه‌گذاری موردبررسی قرار گرفت.

رئیس گروه سرمایه‌گذاری و مسئول دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، گزارشی در خصوص نحوه تهیه چارچوب مورد عمل جهت تهیه و گردآوری اطلاعات فرآیند ارائه خدمات و مجوزهای سرمایه‌گذاری و پاسخ دستگاه‌های اجرایی در این ارتباط را، ارائه نمود.

در ادامه جلسه و پس از طرح دیدگاه‌های سایر مدعوین و بررسی پاسخ‌های واصله از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، مقرر گردید دبیر‌خانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، اطلاعات فرآیندها و خدمات قابل‌ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری را در پورتال مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بارگزاری و منتشر نماید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.