حبیب اخلاقی با شکست مقابل حریف آلمانی در رقابت های کشتی فرنگی وزن 85 کيلوگرم بازي هاي المپيك 2016 برزيل از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي وزن 85 كيلوگرم كشتي فرنگي بازي هاي المپيك 2016 برزيل، از ساعت 17:30 روز دوشنبه(به وقت ايران) در سالن كاري اوكا شماره 2 شهر ريودوژانيرو آغاز شد و حبيب اخلاقي نماينده وزن 85 كيلوگرم كشورمان در دور نخست مقابل زاخاري برگ از سوئد با نتيجه 10 بر صفر به پيروزي رسيد. وي در دور بعد مقابل داويد چاكوتادزه از روسيه با نتيجه 9 بر 2 (ضربه فني) شكست خورد و با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال، به گروه بازنده ها رفت.
اخلاقي در اين گروه مقابل سامان طهماسبي دارنده مدال هاي نقره و برنز جهان، از جمهوری آذربايجان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و راهی دور بعد شد.  
وی در راه رسیدن به دیدار رده بندی مقابل دنيس كودلا از آلمان با نتیجه یک بر یک مغلوب شد و ضمن حذف از مسابقات دومین ناکامی را در روز دوم برای تیم کشتی فرنگی رقم زد تا شاگردان محمد بنا این روز را بدون مدال پشت سر بگذارند.
تیم ایران در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2016 برزیل به یک مدال برنز توسط سعید عبدولی در وزن 75 کیلو گرم رسید.


شکست اخلاقی مقابل حریف آلمانی و از دست دادن مدال برنز+فیلم

پیروزی اخلاقی مقابل طهماسبی و هموار شدن راه برای مدال برنز+فیلم



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
دیگه از المپیک نا امید شدیم .ایندوره فوق العاده ضعیف عمل کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
جمع کنید المپیکو آبروی ایران را بردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
ما عادت داریم آگه به نفر یکسان خوب کار کرد فقط دیه همونه داشته باشیم .تا کار به جایی رسیده که ورزشکار مطرح زورش از سرمربی بیشتره برای موند تو تیم.بهانه ای هم ندارن میگن سوریا ن وزن کم کرده تحلیل رفته و عبدولی وزن اضافه کرده و تو این وزن تمرین نکرده و شناخت از حریفاش نداشته. فقط و فقط هم بنان از آسمان افتاده.جمعش کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
سلام در باخت كشتي ما بيشترين تقصير را كادرفني دارد كادرفني كه مغرورشده و مانع از حضور مربي بدن ساز در تيم شده بودند شكست كشتي ما در المپيك نشان داد عدم توجه به جوانان و اعتماد نكردن به آنها مشكل ساز ميشود حميد سوريان بدون رقابت با جواناني مثل سامان عبدولي به جاي انتخاب درحقيقت انتصاب شد و اين نتيجه به بار آمد در طول مدت اردو چگونه كشتي گيران را تمرين داده و آماده كرده اند ومن ا...التوفيق
آخرین اخبار