ساری،

سرمایه‌گذاری خارجی 4 میلیارد دلاری در دولت یازدهم

۴ میلیارد و یکصد میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در دولت یازدهم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشست مشترک با صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی آمل ، ایجاد زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی را یکی از اولویت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام کرد و گفت: زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی با تأمین اعتبار موردنیاز شکوفا می شود.

علی یزدانی با بیان اینکه دولت برای راه‌اندازی و تقویت 12 هزار واحد صنعتی 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داد افزود: 1500 واحد تولیدی کشور در تملک بانک است که استان مازندران بیشترین تملک واحدها را از سوی بانک‌ها دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یزدانی گفت: تاکنون 43 هزار متقاضی در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 14 هزار و 500 نفر در کارگروه‌های استانی تصویب شده و به تدریج به بانک‌ها برای استفاده از تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی به احداث نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در مرکز ساختمان کسب‌وکار آمل اشاره کرد و افزود: مرکز کسب‌وکار، مرکز آسیب‌شناسی و ارائه‌کننده خدمات، در شهرک صنعتی ساخته‌شده و باید به‌درستی از آن استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.