همدان؛

طراحی پوستر سوگواره هنر عاشورایی توسط هنرمند همدانی

پوستر فراخوان دوره دهم سوگواره هنر عاشورایی با اقتباس از اثر زینب مهدیان نسب، از اعضای خانه تصویرسازی حوزه هنری استان همدان، طراحی شد.

طراحی پوستر سوگواره هنر عاشورایی توسط هنرمند همدانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبیرخانه دهمین سوگواره هنر عاشورایی در طراحی پوستر فراخوان این دوره خود از اثر راه یافته دوره هشتم در بخش پوستر اقتباس كرده است که کار طراحی آن را یکی از اعضای خانه تصویرسازی حوزه هنری استان همدان انجام داده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: این اثر توسط زینب
مهدیان نسب خلق شده است؛ وی كارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه هنر شاهد دارد و علاوه بر برگزاری  چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در تهران و شهرستان ها دارای رتبه های متعددی از جشنواره های استانی و كشوری است و در تازه‌ترین فعالیت خود طراحی جلد کتاب «خس بی سر و پا» را انجام داده است.

سید یونس اشرفی پور ادامه داد: این کتاب از جدیدترین تولیدات حوزه هنری استان همدان است که در آن یادداشت‌های حمید حسام درباره پیاده‌روی اربعین حسینی به نگارش درآمده است.
گفتنی است، هنرمندان برای شركت در دهمین سوگواره بین المللی هنر عاشورایی كه در بخش های نقاشی، تصویر سازی، پوستر و پرچم برگزار می شود تا 31 شهریور فرصت دارند اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال كنند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.