مهدی شهر؛

اجرای طرح مدیریت مشارکتی آبیاری در مهدیشهر

طرح مشارکتی آبیاری در 25 هکتار از اراضی جنگلی منطقه وارتای خطیر کوه انجام‌شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدی شهر؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر گفت: طرح مدیریت مشارکتی آبیاری در 25 هکتار از اراضی منطقه جنگلی وارتای خطیر کوه شهرستان مهدی‌شهر اجرا شد.
حمیدرضا عبدوس افزود: نقش گروه‌های روستایی در اجرای طرح جنگل‌کاری اقتصادی حائز اهمیت است و نگاه اقتصادی در اجرای این طرح می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف توسعه جنگل یاری کند.
وی تصریح کرد: در این راستا، حمایت‌های دولتی بر روند اجرای طرح حائز اهمیت است و با واگذاری امور نگهداری به عموم مردم قصد داریم، جلب مشارکت‌ها را بالا ببریم.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر افزود: ایجاد پوشش با احداث جنگل‌های وسیع سبب حفاظت آب‌وخاک، لطافت هوا و کاهش دمای هوا در منطقه و همچنین زمینه گردشگری و تفرجگاهی از دیگر اهداف اجرای این طرح است..
وی افزود: اجرای طرح‌های جنگل‌کاری و آبیاری و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی اگر با مشارکت مردم و گروه‌ها انجام پذیرد، قطعاً باعث هر چه‌بهتر شدن مناطق و سرسبزی بیشتر خواهد شد و همچنین از تجاوزات به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار