شیراز؛

افتتاح پردیس سینمایی در شیراز

برای نخستین بار پردیس سینمایی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس گفت: میزان فروش سینماهای شیراز در بهار امسال نسبت به مدت مشابه 10 درصد رشد داشته است.
رسول شهابیان میزان فروش سینماهای شیراز در سه ماهه نخست امسال را 17 میلیارد  ریال بر آورد کرد و افزود: این آمار در مقایسه با میزان فروش سینماهای شیراز در سال 94 به طور تقریبی 10 برابر شده،  به طوریکه آمار تماشاچیان در بهار امسال سیصد و  60هزار نفر بوده که در مقایسه با آمار 55 هزار نفری سال 94،از رشد 6و5 دهم دصدی حکایت دارد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از نهضت راه‌اندازی سالن‌های سینمایی در استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی سینما مردانی در کازرون و سینما مهر آباده از جمله فعالیت‌های نخستین این نهضت است.
وی ادامه داد: مجموعه خیرساز منیری لارستان را با 4 سالن سینما از دیگر اقدام‌های اخیراست و در آینده نزدیک سالن‌های منوچهری و چمران در بلوار شهید چمران شیراز آغاز به کار می‌کنند.
کورش کمالی سروستانی رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس تصریح کرد: پردیس سینمایی گلستان نخستین سینمای استاندارد و مدرن شیراز است  که پس از 48 سال در شیراز ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و گامی برای توزیع عادلانه فضاهای فرهنگی است.
انتهای پیام/س
برچسب ها: افتتاح ، پردیس ، سینما ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار