در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش برگزارکننده کنسرت کولی‌ها به خبر سوء‌استفاده از نام «جیپسی کینگز»

پوستر تبلیغاتی «کولی‌ها» در سطح شهر برای بسیاری این شبهه را ایجاد کرد که گروه معروف «Gipsy Kings» در ایران اجرا خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تالار وحدت تهران در روزهای هجدهم، بیست و یکم و بیست و سوم مرداد میزبان یک گروه موسیقی اسپانیایی بود. پوستر تبلیغاتی این کنسرت موسیقی با نام کولی ها در سطح شهر پخش شده بود و برای بسیاری این شبهه را ایجاد کرد که گروه معروف «Gipsy Kings» در ایران اجرا خواهد داشت. اما وقتی به روزهای برگزاری کنسرت رسیدیم، تنها یکی از خوانندگان این گروه به روی سن تالار وحدت رفت. بسیاری از بلیت‌های این کنسرت به تصور حضور گروه اصلی جیپسی کینگز در ایران فروش رفت اما همین امر حاشیه‌هایی را نیز برای گروه برگزارکننده کنسرت و معاونت هنری وزارت ارشاد ایجاد کرد.

پوریا مطلبی، مدیر روابط عمومی شرکت برگزارکننده کنسرت «کولی‌ها» در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: «جیپسی کینگز» اسم شخص نیست، بلکه یک گروه اسپانیایی است. از طرفی ما در تبلیغات خود زده بودیم کنسرت کولی‌ها با حضور خواننده گروه جیپسی کینگز برگزار خواهد شد و قرار نبود گروه اصلی را بیاوریم، بلکه خواننده و نوازنده آنها یعنی پاول ری‌ریز «paul reyes» را آورده‌ایم.

وی در خصوص همکاری معاونت هنری وزارت ارشاد با شرکت برگزار کننده کنسرت کولی‌ها گفت: اگر معاونت هنری وزارت ارشاد همکاری نداشته باشد که نمی‌توانیم این گروه را به ایران بیاوریم. از طرفی قرار بود یک سال و نیم پیش این کنسرت برگزار شود که مجوز آن صادر نشد، بلکه فقط تنها پنج روز قبل از برگزاری کنسرت این مجوز در مرداد ماه صادر شد و ما در این مدت کم اجازه تبلیغات داشتیم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.