شیخ ویسی: واسطه سبب انتقالم به استقلال خوزستان می شود

دروازه بان سابق تیم فوتبال نفت تهران گفت: خودم برای رفتن با استقلال خوزستان، با مسئولان این تیم صحبت نکرده ام اما واسطه ام پیگیر این امر است.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو  با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فسخ قرارداد با نفت تهران، اظهار کرد: امروز توانستم برگه فسخ قراردادم از نفت تهران را دریافت کنم البته برای گرفتن رضایت نامه مبلغ 300 میلیون از طلبم را به این باشگاه بخشیدم.

وی درمورد احتمال حضورش در استقلال خوزستان، گفت: من قبل از شروع فصل از استقلال خوزستان پیشنهاد داشتم. در حال حاضر هم از این تیم و یک تیم دیگر لیگ برتر پیشنهاد دریافت کرده ام اما خودم علاقه زیادی به حضور در استقلال خوزستان دارم. قرار است در روزهای آتی با مسئولان این باشگاه مذاکرات نهایی را انجام دهم.

وی ادامه داد: از چند روز قبل صحبت هایی درباره مذاکره استقلال خوزستان با من شنیده می شد. در حالی که مسئولان این باشگاه تنها یکی دو روز است که با من مذاکره کرده اند. همین حرف و حدیث ها سبب شد من از 300 میلیون قراردادم با نفت بگذرم. البته واسطه(مدیربرنامه)  درباره حضورم در استقلال صحبت کرده بود. 

شیخ ویسی افزود: من سه سال در نفت بودم  و هر زمان که در ترکیب ثابت این تیم قرار می گرفتم، عملکرد خوبی داشتم با این وجود تیم نفت تهران هیچ کمکی به من نکرد. امیدم برای ثابت بازی کردن در ترکیب نفت، به لیگ شانزدهم بود که علی دایی از ابتدای فصل یک دقیقه هم به من بازی نداد تمام این دلایل سبب شد تا به دنبال گرفتن رضایت نامه از این تیم باشم از این که هر روز در تیتر اخبار باشم بدم نمی آید اما باور کنید تاکنون با مسئولان استقلال خوزستان مستقیم حرف نزدم.

دروازه بان سابق تیم فوتبال نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم با استقلال خوزستان به توافق برسم چرا که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و یکی از مدعیان لیگ برتر است اما همان گونه که گفتم مذاکرات ما در مرحله مقدماتی است و هنوز به مرحله عقد قرارداد نرسیده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار