اصفهان؛

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرضا از اعتیاد

طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرضا از اعتیاد اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: خبرنگار باید حقیقت گرا و مطالبه گر باشد. احیای ارزش‌های دینی و اخلاقی و مطالبه حقوق مردم از مسئولان مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران است. خبرنگاران باید ناامیدی‌ها و نگرانی‌های موجود در جامعه را به امید و شادابی تبدیل کنند.

محمدرضا انصاری پور  ادامه داد: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه یک رسانه است، اگر مردم به یک رسانه اعتماد داشته باشند به خوبی شاهد بروز توانمندی‌ها و کارایی رسانه خواهیم بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا از راه‌اندازی سامانه مشاوره تلفنی اداره بهزیستی استان اصفهان خبر داد و افزود: این سامانه با شماره 59730277 آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای با موضوع اعتیاد به مردم است. خدمات این طرح به مدت سه ماه از آغاز اجرای طرح، به صورت رایگان ارائه می‌شود.
انصاری پور گفت: طرح ملی کاربست مبارزه با شیوع اعتیاد با هدف افزایش دانش و نگرش کارفرمایان و کارگران در محیط کار اجرا می‌شود، علاوه بر این طرح کارآفرینان جوان با عنوان اختصاری «کاج» با هدف افزایش توان فنی و مهارتی جوانان، جایگزین طرح «کاد» در کارخانه‌ها صنعتی 50 تا 500 نفره شهرستان خواهد شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا اضافه کرد: کاهش پنج درصدی نرخ شیوع اعتیاد به عنوان یکی از مهم‌ترین منویات رهبر معظم انقلاب در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی‌شده و به صورت برنامه‌ای جامع به تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور ابلاغ شده است.
انصاری پور همچنین از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهرستان شهرضا با هدف مبارزه با معضل اعتیاد خبر داد و گفت: این طرح در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا تهیه و در یکی از مناطق آلوده شهرستان اجرا خواهد شد.
 شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هر شهرستان دارای تعدادی کمیته تخصصی است که کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی آن با محوریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.