شهرکرد؛

برترین های 4 رشته دوومیدانی دانش آموزان دختر کشور

برترین های چهار رشته دو و میدانی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بیست و هفتمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی دانش آموزان کشور با شرکت 348 ورزشکار دختر در سه مقطع تحصیلی از 22 استان، از 21 مردادماه جاری به مدت 8 روز در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد در حال برگزاری است.

در این دوره، دانش آموزان ابتدایی در قالب 20 تیم در هشت ماده و مقطع متوسطه اول و دوم در 15 ماده ورزشی با هم رقابت می کنند.

نتایج روز دوم رقابتهای دو و میدانی دانش آموزان دختر متوسطه اول و دوم (سه شنبه 26 مرداد) به شرح زیر است: 
 
در رشته پرتاپ وزنه در مقطع اول متوسطه، کیانا تقی پور از فارس، منا سمائی از آذربایجان شرقی و فاطمه عباسی از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته پرتاب دیسک در مقطع متوسطه اول، فرشته رجبعلی پور از البرز، صدیقه مزیدی از یزد و پریسا ایری از گلستان به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته پرتاب نیزه مقطع متوسطه اول هم صبا عظیمی از چهارمحال و بختیاری، نسترن امیری پور از اردبیل و نازپری بصیر از اردبیل به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته پرتاب نیزه مقطع متوسطه دوم  نیز بتول دهقان از یزد، صدیقه صالحی از چهارمحال و بختیاری و زهرا نجفی از زنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار