هلاکت 40 تروریست در حملات ارتش سوریه در حومه حما و ادلب

حملات هوایی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در حومه حما و ادلب، به هلاکت 40 تروریست و انهدام ادوات متعلق به آن‌ها منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، منابع سوری گزارش دادند: در حومه حما و ادلب در حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش سوریه، بیش از 40 تروریست کشته شدند و 11 خودرو حامل تجهیزات نظامی منهدم شد.

ارتش سوریه در منطقه بیرالرصیعی در سویدا با هدف قرار دادن 10 خودرو حامل مهمات تروریست‌ها که از اردن می‌آمدند، آنها را منهدم کرد.

همچنین نزدیک منطقه شعاب در جنوب شهر سویدا نیز 5 تانکر داعش از سوی ارتش سوریه منهدم شد.

در شرق چاه‌های رشیده در بادیه شرقی سوریه در حملات سنگین توپخانه‌ای به مواضع داعش، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

منابع نظامی سوری گزارش دادند: جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در شهر سخنه و حومه شمالی تدمر در حومه شرقی حمص هدف قرار دادند.

در شهر دیرالزور، ارتش سوریه حملاتی به مراکز تجمع داعشی‌ها در منطقه صنعتی انجام داد و ضمن درهم شکستن استحکامات تروریست‌ها شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در حماه و ادلب هدف قرار داد که بر اثر این حملات 40 تروریست به هلاکت رسیدند.

مراکز تروریست‌های احرار الشام، جندالاقصی و اجنادالشام در تل مرعی وغرب تمانعه، تل سکیک و غرب عطشان در حومه شمالی حما  نزدیک مرز با استان ادلب از سوی نیروی هوایی و توپخانه ارتش سوریه زیر آتش قرار گرفتند.

در شرق خان شیخون، شیخ مصطفی و معرة النعمان در حومه جنوبی ادلب نیز ضرباتی از سوی ارتش سوریه به مراکز تجمع تروریست‌ها وارد شد.

در درعاالبلد در جنوب سوریه نیز ارتش این کشور ضمن انهدام ادوات متعلق به گروه‌های تروریستی، تعدادی از آن‌ها از جمله قصی فوزی طعانی و کاظم حسن سرحان نعیمی را به هلاکت رساند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار