اهواز؛

درخشش دانشجویان ورزشکار در المپیاد ورزشی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از برگزاری دوازدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی بهمنش گفت: این مسابقات از 22 مردادماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شروع و هم اکنون در حال برگزاری است که تا 27 مرداد ماه ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه این المپیاد هر دو سال یکبار برگزار می شود، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ترکیب کامل، دوازده تیم ورزشی در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، دو و میدانی، شنا، شطرنج، کاراته، تکواندو، کشتی، تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی به این المپیاد اعزام نموده است.
 
بهمنش مدال های کسب شده توسط دانشجویان ورزشکار اعزام شده به این المپیاد را شامل:
یک مدال طلا و دو مدال برنز و نشان سومی توسط دانیال بهرامی در رشته شنا در ماده 50 متر آزاد، 100 متر کرال سینه و ماده 200 متر

کسب یک عنوان نائب قهرمانی و مدال نقره در ماده 400 و همچنین دریافت مدال برنز و نشان سومی در ماده 200 متر توسط حیدر صالحی در رشته دو و میدانی

کسب یک عنوان نائب قهرمانی و مدال نقره توسط عباس بیت نصر در رشته دو و میدانی در ماده 100 متر سرعت

کسب نشان سوم و مدال برنز توسط حسین ایومن در رشته کاراته
کسب یک عنوان سوم و مدال برنز توسط حسین دالوند در رشته تکواندو در وزن یک
کسب مدال برنز و نشان سوم توسط محمد رضا بساک در رشته تکواندو
کسب مدال برنز و نشان سومی در رشته تکواندو توسط امیر کارگر
 
مدیر تربیت بدنی دانشگاه خاطر نشان کرد: تیم فوتبال تا کنون با بازی مقابل کرمان، گیلان، قزوین و تهران با 3 برد و 1 باخت به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کرد که در ادامه در مصاف با تیم قدرتمند دانشگاه شهید بهشتی تهران که در دوره قبلی قهرمان المپیاد بود،  3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
گفتنی است تیم بسکتبال و والیبال دانشگاه از دور رقابتها حذف شدند، مراسم اختتامیه رشته‌های ورزشی شنا، کاراته، تکواندو و کشتی نیز برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.