کرمانشاه؛

خدمات رسانی معیشتی و درمانی به نیازمندان

در حال حاضر کمیته امداد در بیش از ۳۵ سرفصل حمایتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه خدمت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: در حال حاضر کمیته امداد در بیش از ۳۵ سرفصل حمایتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه خدمت می کند.

وحید ارم آبادی با اشاره به خدمت رسانی کمیته امداد به سه هزار خانوار تحت حمایت با جمعیتی بیش از ۶ هزار نفر در شهرستان هرسین گفت: خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان، از کار افتادگان و بیماران هستند.

ارم آبادی با تاکید بر اینکه اعطای کمک معیشت یکی از اصلی ترین خدمات این نهاد به شمار می رود که به صورت ماهیانه به خانوارهای مددجو اعطا می شود افزود: این نهاداز ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از هفت میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال کمک معیشت به خانوارهای تحت حمایت هرسینی پرداخت کرده است.

ارم آبادی در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی یکی دیگراز خدمات اصلی این نهاد است، تاکید کرد:امسال بیش از دو میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال اعتبار جهت تامین هزینه های درمانی مددجویان هرسینی هزینه شده است.

ارائه خدمات بهداشتی، رفع سوءتغذیه کودکان، واریز حق بیمه مددجویان به سازمان تامین اجتماعی و تامین هزینه های درمانی مددجویان تحت حمایت از خدمات درمانی این نهاد به شمار می رود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.