قزوین؛

پرتوریا، قزوین

بمنظور همکاری دوجانبه سفیر آفریقای جنوبی با استاندار قزوین دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ استاندار در این دیدار گفت: استان قزوین آماده همکاری با سرمایه گذاران آفریقایی جنوبی است و در این زمینه آمادگی داریم که تولیدات استان را به آفریقای جنوبی صادر کنیم.

پرتوریا، قزوین

 فریدون همتی افزود: قزوین از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است به‌طوری‌که نیمی از استان‌های کشور برای رفتن به پایتخت باید از قزوین عبور کنند، همچنین قزوین از واحدهای دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان قوی برخوردار است.

استاندار اضافه کرد: قزوین برای عملیاتی کردن همکاری با آفریقای جنوبی آمادگی دارد که بخشی از شرکت‌های استان را به سرمایه‌گذاران آفریقایی واگذار کند چراکه این امر به همکاری سرعت می‌بخشد.

ویلیام مکس فلمن وایتدسفیر آفریقای جنوبی هم گفت: آنچه در این استان برای من از اهمیت برخوردار است گسترش شرکت‌های دانش‌بنیان و انجام تحقیق و پژوهش است.

وی افزود: کشور ایران از نظر نیروی انسانی و تکنولوژی بسیار قوی است به‌طوری‌که بسیاری از ایرانی‌ها در کشورهای غربی استخدام می‌شوند.

سفیر آفریقای جنوبی ، سرمایه گذاران قزوینی می توانند در زمینه انرژی خورشیدی، خودروسازی و هتل‌سازی در این کشور فعالیت کنند.

انتهای پیام/


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.