اختتامیه اولین جشنواره داستان «کلمه» ویژه مهاجرین در استان قم برگزار می‌شود

اختتامیه اولین جشنواره داستان «کلمه» با حضور ریاست حوزه هنری قم، هنرمندان مهاجر افغانستانی و عموم علاقه‌مندان ادب و هنر با اعلام داستان‌های برتر برگزار خواهد شد.

اولین جشنواره داستان کلمه ویژه مهاجرین در استان برگزار خواهد شد.احمد مدقق دبیر جشنواره درباره جزییات این مراسم به حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاهد ارسال حدود 30 داستان به دبیرخانه جشنواره بودیم که از بین این 30 داستان، 12 داستان به مرحله دوم داوری‌ها راه پیدا کردند که در پایان به عناوین برتر جوایزی به رسم یادبود اعطا خواهد شد. 

مدقق درباره داوران این جشنواره گفت: خوشبختانه با وجود ظرفیت بالایی که در بین داستان نويسان مهاجر شاهد هستیم، تمام داوران جشنواره را از بین داستان نويسان مهاجر برگزيده‌ایم که می‌توان در این رابطه از سید مرتضی حسینی‌شاه‌ترابی و سرکار خانمها بتول سیدحیدری و تینا محمدحسینی نام برد.
 
دبیر جشنواره داستان کلمه نسبت به آینده داستان مهاجرت ابراز امیدواری و خاطر نشان کرد: بنده و سایر دوستانم در کانون ادبی فرهنگی کلمه در تلاش هستیم تا نوبت‌های آینده این جشنواره را در هر دو بخش شعر و داستان برگزار کنیم.

اضافه می‌شود: این جشنواره پنجشنبه چهارم شهریور (سنبله) ساعت 11 تا 13 سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار خواهد شد.

گفتنی است که کانون ادبی فرهنگی کلمه یکی از قدیمی‌ترین کانون‌های ادبی هنری مهاجرین است که از سال 1380 تاکنون در استان قم مشغول به فعالیت می‌باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.