امروز بدترین روز زندگی ام تا به الان در میادین ورزشی بود و هیچ زمانی انقدر بد نبودم .

عاشورزاده : امروز بدترین روز زندگی ام در ورزش بود / شرمنده مردم ایران شدمبه گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشب باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فرزان عاشورزاده هوگوپوش وزن 58 – کیلوگرم کشورمان امید اول مدال طلای تکواندو کشور که در کمال ناباوری  امروز در نخستین مبارزه خود برابر حریف مراکشی خود در 5 ثانیه پایانی بازی برده را از دست داد و مغلوب شد با اظهار عدم رضایت از خود گفت : 

اصلآ به این موضوع فکر نمی کنم که اولین المپیکم  بود یا آخرین ! فقط می دانم که  امروز بدترین روز زندگی ام تا به الان در میادین ورزشی بود و هیچ زمانی در وزنی که شرکت می کردم به این اندازه بد نبودم . 

وی ادامه داد : در این مدت شاید یکی دو باخت داشته ام و از همان باختهایم درس عبرت گرفته بودم که بخواهم در میدان المپیک استفاده کنم ولی واقعآ خیلی بد بودم و اصلآ از خودم انتظار نداشتم که اینگونه بازی کنم . 


مسئولیت شکستم به گردن خود است /

هوگوپوش جوان سبک وزن تصریح کرد : شرمنده همه مردم ایران شدم ، مسئولیت شکستم  به گردن خودم است و هیچکس در شکستم نقشی ندارد . 


وی افزود :  همه مربیانم تلاش کردند و هرآنچه که لازم بود را انجام دادند ، فدراسیون هرکاری که باید انجام می داد را انجام داد اما من بد بودم و فقط شرمنده همه کسانی که منتظر بودند که با این مدال خوشحالشان کنم شدم آن هم بعد از چند روزی که کاروان ایران آنچنان که باید نتوانست مدال کسب کند ، ولی نتوانستم هموطنان عزیزم را خوشحال کنم .  

عاشورزاده در خصوص ثانیه های پایانی مسابقه بیان داشت :  سه هیچ جلو بودم ولی نمی دانم چرا بازی را شل کردم . 
وی در خصوص احتمال حضورش در جدول رپه شارژ اظهار داشت : فکر نکنم این حریف بتواند بازی دومش را ببرد و شانسی برایش نمی بینم ولی خب مسابقه است و غیرقابل پیش بینی . 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
قدرت بدنی ندارید قبول کنید و بعدش مدال میخاهی چیکار؟
آخرین اخبار