خسروی وفا: حضور مسئولان دلگرمی برای ملی پوشان است

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: بازدید مسئولان از کاروان پارالمپیک باعث افزایش دلگرمی برای ملی پوشان است.

خسروی وفا: حضور مسئولان دلگرمی برای ملی پوشان است
محمود خسروی وفا در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بیان کرد: حضور مسئولان در فدراسیون و بازدید از اردوهای تیم ملی باعث افزایش انگیزه ملی پوشان است.

وی ادامه داد: حضور محسن رضایی امروز در اردوی وزنه برداری همزمان با رکوردگیری ملی پوشان همراه شد که به افزایش روحیه این ملی پوشان کمک زیادی کرد و توانستند رکورد جهانی را ثبت کنند.امیدوارم این روند رو به رشد ورزشکاران تا پارالمپیک ریو ادامه پیدا کند.

خسروی وفا افزود: تاکنون ۹۷ سهمیه در پارالمپیک ریو بدست آوردیم و در طی چند روز آینده این تعداد به بالای ۱۰۰ نفر افزایش پیدا می کند و برای اولین بار سهمیه ایران سه رقمی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعداد حضور سه برابری بانوان در پارالمپیک ریو نسبت به ادوار گذشته و کسب سهمیه در رشته های تیمی باعث شده پارالمپیک متفاوتی را پیش رو داشته باشیم.

خسروی وفا در خصوص کسب سهمیه فوتبال هفت نفره ایران در ریو گفت: تیم ملی روسیه به طور قطع حذف شده و با توجه به اینکه تیم ملی ایران به علت مشکل روادید به مسابقات کسب سهمیه نرسید و ما پیگیر این موضوع از طریق فدراسیون جهانی بودیم، احتمال اینکه این سهمیه به تیم ایران تعلق گیرد بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: دوشنبه هفته آینده IPC تقسیم سهمیه ها را در تمام رشته ها اعلام می کند و امیدوارم که سهمیه فوتبال هفت نفره به ایران داده شود.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در پارالمپیک ریو بتوانیم در بین ۱۸۰ کشور علاوه بر حفظ جایگاه ایران بتوانیم جزو ده کشور نخست در جدول توزیع مدال ها باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار